Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
OYYO schreef:Mijn paard krijgt sinds 1 mei j.l. pergolide, 1 mg per dag. Heeft iemand er ervaring mee dat de smaak (eten) gaat veranderen. Hij vind zijn muesli steeds minder lekker. Eigenaardigheden zijn dat hij de mest van de shetlander erg smakelijk vind. En dit dan ook royaal eet waar ik niet erg blij van word.
Hij heeft voldoende gras ter beschikking (5 uur per dag) en daarnaast hooi van goede kwaliteit 24 uur te beschikking, zoutblok, extra vitaminen, tanden recent gecheckt. En ja, ik weet dat het veel is maar aangezien hij nog steeds onder zijn gewicht is probeer ik er zoveel als mogelijk in te proppen.
Douraque schreef:Ik ben er nu en alles lijkt in orde. Hij heeft niet meer gehoest, hij is energiek en ademt normaal. Heb nog even getemperatuurd en alles was normaal. Heb voor de zekerheid even met de DA gesproken, zij zei ook dat als dit nog een keer voorkomt of dat het ineens erger wordt qua liggen enzo dat ik haar moet bellen om langs te laten komen.
Klink als een overbezorgde moeder volgens mij. Zit nu zoveel meer op alles te letten, of hij wel eet of hoe hij gedurende dag is. Zal later wel minder naarmate hij langer op de medicijnen staat.
Sorry als ik teveel vraag, maar alles is zo nieuw voor mij op dit gebied. Ben al lang blij dat jullie mij hebben geadviseerd om gefaseerd op te bouwen