Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aisie

Re: Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:21

Gaat weer lekker hier Slapen Jammer dat sommige mensen alles maar half lezen dan gelijk weer een negatief bericht plaatsen.
Er is niemand die zegt dat jullie dit moeten blijven lezen of dat jullie geld moeten storten? Als je je ergert lees dit topic dan lekker niet maar ga wat anders doen.
De TS heeft nergens om geld gevraagd, dat heeft een andere bokker gevraagd. Zij heeft toen voorgesteld om als iemand geld wil geven het via de kliniek te doen, juist om te voorkomen dat het lijkt alsof zij om geld vraagt. Dat is toch alleen maar goed? Of ben ik nu gek? Het lijkt wel of niemand het ooit goed kan doen op dit forum.

Ik ben heel blij dat de TS ons op de hoogte houd van de vorderingen van dit paard. Is toch alleen maar heel erg aardig? Het lijkt echt de goede kant op te gaan met hem! Zijn vacht ziet er alweer een stuk beter uit en zn flanken een stuk minder opgetrokken. Hopelijk komt het met zn bekkie ook weer helemaal goed!
Hij gaat het vast redden, ik heb er goede hoop op! Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van de vorderingen van hem.

Heel veel succes nog!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:22

djuno schreef:
klotshtiduj schreef:

Sluit het topic dan ook gewoon!
Je eerste noodkreet is meer dan beantwoord. Het paard eet weer is toch onder behandeling van een DA.
Open een topic in de HK om daar lekker te zemelen over hoe het met hem gaat.

Heb jij niet heeeeeeeeel veel onkruid in je tuin staan??????????? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Ja heeeeeeel veeeeeeel, maar kan het niet alleen aan.... misschien dat jullie allemaal mij kunnen helpen het eruit halen of misschien wel een inzamelingsactie houden om een tuinman te huren.... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:22

klotshtiduj schreef:
Ja heeeeeeel veeeeeeel, maar kan het niet alleen aan.... misschien dat jullie allemaal mij kunnen helpen het eruit halen of misschien wel een inzamelingsactie houden om een tuinman te huren.... Clown

Nogmaals: dit is geen inzamelingsactie.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:23

hoeveel hou jij eigenlijk van paarden?

Anoniem

geerke schreef:
hoeveel hou jij eigenlijk van paarden?

Misschien even handig om aan te geven over wie je het hebt?

Angie_ke

Pfff wat zijn dit allemaal weer voor reactie's zeg! Als je niet achter de TS staat en je wil alleen maar negatieve commentaar posten in dit topic zou ik zeggen...
Scheer je weg en GET A LIFE! Zoek een ander topic dat je wel aanstaat en post daar dan wat, maar blijf hier dan buiten!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:24

Oh hoe kinderachtig zeg. Ik kan zo´n opmerking nou echt niet grappig vinden. Als je het niks vind, reageer dan gewoon niet meer.

Amy77

Ik zie nergens staan dat de KLINIEK ZELF over het openen van een rekening heeft, maar dat de TS dit liever via hun probeerd te doen, zodat er geen verwarring en gezeik achteraf kan onstaan en dat ze dat gaat overleggen?! Of ik lees weer over een hele hoop heen..

En klotsjenogwattus, mag ik je stiekem even tussendoor vragen waar je frustratie vandaan komt? Dat jij weet wie de TS is en haar niet vertrouwd is ok, dat je mensen wilt waarschuwen is ok..maar als diezelfde mensen dan besluiten niet te luisteren naar jouw waarschuwingen, is het dan niet hun beslissing en als dan achteraf blijkt dat de ts de boel financieel wel tilt, dan is het toch niet jouw probleem, maar die van die mensen?? Dan hoef je daar toch niet op door te blijven hameren?
Nogmaals, ik snap je goede bedoelingen, mijn haren zouden ook overeind gaan staan als ik iets wist wat anderen niet weten en ze het liefst willen waarschuwen..maar ieders eigen keus toch?
Geef dat paard dan een kans, het gaat niet om de TS maar om haar paard die geholpen wordt.

Ik heb ens in dergelijke situatie gezeten..wilde graag van de daken schreeuwen "STORT GEEN GELD NAAR HUN" heb eenmalig een hint gegeven en de mensen het zelf laten uitzoeken..niet mijn probleem dan toch?
Dus niet aanvallend bedoeld, maar gewoon ff een preek Tong uitsteken

djuno

klotshtiduj schreef:

Joh...hulp heb jij helemaal niet nodig. Er even flink overheen piesen met jouw hoge azijngehalte...en alles is dood Knipoog

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:25

over het openen van een rekening, ts heeft overlegd met mensen , oa de kliniek hoe ze aan de vraag van bokkers om te kunnen storten kan voldoen. de kliniek heeft toen geopperd om een rekening te openen voor Canjer. ZOWEL DE TS ALS DE KLINIEK VRAGEN HELEMAAL NIET OM GELD VAN ANDEREN. als je het er niet mee eens bent ga lekker buiten spelen, kom op zeg, ik wordt er zo niet goed van dat altijd de zelfde mensen topic's lopen te verzieken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:26

_eenmalig_ schreef:
Ik heb inmiddels met de kliniek afgesproken dat ik wel mag vermelden welke hun zijn. Dit om nogmaals te verduidelijken dat eventuele donaties niet in mijn eigen zak zouden verdwijnen.

Hij staat op dit moment onder behandeling bij Paardenpraktijk West-Brabant. Nu is het niet de bedoeling dat er massaal gebeld wordt. Ze weten dat ik dit vermeld op bokt. Heb uiteraard eerst om toestemming gevraagd.
Het leek hun het beste dat ik of iemand anders, dan lijkt me een moderator het beste (heb er al 1 in mijn gedachte Nagelbijten / Gniffelen ) die dit zou willen doen, een rekening voor Canjer zou openen.

Ik hoop dat er verder nu geaccepteerd wordt dat ik niet voor niets via een SA werk. Dit is in het belang van Canjer!!

Brinta voeren gaat steeds beter, senioren staat in de week.

Zoals het nu in de planning staat wordt er maandag of dinsdag een scan gemaakt, en waarschijnlijk loopt het wel op een operatie uit.

Even een post van je gequoted eenmalig om de "tegenstanders" te laten zien dat ook financieel je intenties helemaal zuiver zijn

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:28

Ja heeeeeeel veeeeeeel, maar kan het niet alleen aan.... misschien dat jullie allemaal mij kunnen helpen het eruit halen of misschien wel een inzamelingsactie houden om een tuinman te huren.... [b]

sorry,nog een keer......hoeveel hou jij eigenlijk van paarden?inplaats blij te zijn dat er een paard gered word zit je te emmeren over geld....

klotshtiduj

djuno schreef:
klotshtiduj schreef:

Joh...hulp heb jij helemaal niet nodig. Er even flink overheen piesen met jouw hoge azijngehalte...en alles is dood Knipoog

Kijk, dit is de beste tip sinds tijden! Ga het gelijk proberen!

rockwitch

Je hoeft toch ook geen geld te storten als je dat niet wilt, dus ik snap niet echt waarom er zo hard geroepen wordt STORT GEEN GELD. Gelukkig mag iedereen zelf weten wat hij met zijn geld doet.

Anoniem

Citaat:
Sluit het topic dan ook gewoon!
Je eerste noodkreet is meer dan beantwoord. Het paard eet weer is toch onder behandeling van een DA.
Open een topic in de HK om daar lekker te zemelen over hoe het met hem gaat.

Je vind het schijnbaar toch wel een fijn topic, want je blijft maar terugkeren en reageren. Terwijl je het topic ook gewoon kunt negeren, misschien moet je dat eens proberen Knipoog Ga lekker in een ander topic zemelen.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:29

@klotsgevallus... Heb je nu echt niets beters te doen, last van een zonnesteek of zo??? ga lekker een eindje fietsen...

Tallie1979

Mensen, laat je nou niet zo op de kast jagen, gewoon links laten liggen Knipoog

klotshtiduj

geerke schreef:
Ja heeeeeeel veeeeeeel, maar kan het niet alleen aan.... misschien dat jullie allemaal mij kunnen helpen het eruit halen of misschien wel een inzamelingsactie houden om een tuinman te huren.... [b]

sorry,nog een keer......hoeveel hou jij eigenlijk van paarden?inplaats blij te zijn dat er een paard gered word zit je te emmeren over geld....

Ik hou inderdaad van paarden en daarom zal ik een paard nooit zo'n lijdensweg geven!!!!!! Maar ja, geloof dat de meeste hier daar toch heel anders over denken en lekker het paard flink pijn laten lijden om niet eens te weten hoe zijn toekomst eruit gaat zien!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:31

Jazeg, idd. Hoe hoog is die kast precies waar jullie met z'n allen opzitten?
Komop. Lekker laten zitten of stuur een tem.

Dit topic gaat toch over Canjer?

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:31

Ik heb het idee dat mijn vorige bericht ook onder"de "negatieve" geschaard wordt. En zo is het geenszins bedoelt. Ik heb mijn respect al uitgesproken voor de TS, alleen kan ik het gevoel niet helemaal ondedrukken dat het hier alleen om de vraag ging hoe het dier te laten eten. Het komt op mij een beetje over als vragen om die waardering, "vertel me hoe goed ik ben!". Een SA is prima, maar foto's plaatsen maakt het wel erg makkelijk om in uploadprogrammas te kijken. Iedereen die wil kan zien wie de TS is.
En toch wordt er stug volgehouden dat niemand mag weten om wie het gaat, en er zijn gegronde redenen voor.

Een beetje geheimzinnigheid, een beetje voeden.......en de Penny's are alive.

Maar ik rust mn koffer wel........brand me maar niet af, zal het ws toch niet meer lezen;-)

Ohja, ik wil nog wel even de TS erg veel succes en wijsheid wensen. Welke beslissingen er ook genomen moeten worden, doe er niet te lang over! En mocht Canjer over desdanig veel vechtlust beschikken dat hij er helemaal weer bovenop komt? Vergeet niet dat het een hengst is;-)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:32

mens ,je weet niet eens wat er met canjer aan de hand is,het is nog een jong paard!!!
Jee,ik ga hier nog serieus op in ook,hoe dom......

Anoniem

Utixo schreef:
Lovely, ik heb zo'n flauw vermoeden dat de kosten de pan uit zullen rijzen. Dit red je niet met een inzameling hoor. En buiten dat, wie zegt dat de inzameling van het totaalbedrag van de TS afgaat. Wie weet gebruikt de kliniek het wel voor de korting (volgen jullie het nog).

Gezien de conditie van het paard heeft de kliniek er een prima klantje aan en zullen ze die nog vaak genoeg terug zien. Dat is ook een reden voor hun om korting te geven op de rekening, het zal niet de enige rekening zijn voor dit paard Lachen. Maar zoals jij het stelt is het dus nogal vaag waar het geld voor gebruikt zal worden en zou ik persoonlijk al niet meer zo graag storten. Het is voor de meeste mensen toch al uit een feelgood idee om geld over te maken aan een goed doel, voelen ze zich lekker bij, om wat 'gedaán' te hebben. De hulpbehoevende buurvrouw zien we over het hoofd, maar een anonieme (!) bokker met een anoniem paard van onbekende herkomst in een onbekende plaats, dáár storten we geld voor.

rockwitch

Nee je weet idd niet hoe zijn toekomst eruit ziet. Misschien heeft ie nog een prachtig leven voor zich. En ja misschien ook niet, dat is een keuze die de TS maakt, en ik snap het wel.
Er zijn wel meer dingen waar je van kunt denken tja moet je dit wel doen, zoals koliekoperaties in sommige gevallen. En soms heb je een positief resultaat en soms niet.
Niet geschoten is altijd mis.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:33

Even bijgelezen....de afgelopen 5 pagina's alleen maar gelezen over geld/geen geld, wel/geen tuinman Haha!, wel/niet rellen, wel/niet commentaar mogen hebben....en dat allemaal in 5-voud (minstens). Ik wil graag weten hoe het met Canjer gaat en meedenken over wat het beste is. Wat dat betreft snap ik TS: met z'n allen weet je echt meer dan in je eentje.
Maar ik haak toch echt af als ik 5 pagina's lees en niks tegenkom over het paard zelf....dus ietsje meer on topic zou wat mij betreft wel prettig zijn.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:33

@klotsgevallus.. Dan ben jij een lekkere zeg, als je er zo over denkt... Ben blij dat ik geen paard van jou ben. Bah, wat een instelling. Pijn is vergangelijk hoor! Ieder dier wat dus lijdt mag niet geholpen worden, ook al is er een goede kans (want er staat nog nergens dat het niet kan genezen) dat het paard het gaat redden?