Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Andor heeft ook erg veel rugpijn gehad in combi met de pollenallergie. ik zou 2 sporen beleid in zetten: de osteopaat nogmaals laten komen en doe een test, dan weet je of je paard idd een pollenallergie heeft.
casanova schreef:Antheman schreef:Andor heeft ook erg veel rugpijn gehad in combi met de pollenallergie. ik zou 2 sporen beleid in zetten: de osteopaat nogmaals laten komen en doe een test, dan weet je of je paard idd een pollenallergie heeft.
wat voor test?
casanova schreef:gewapend met vliegenmuts en panty om zijn snoet is mijn bijrijdster net gaan rijden..ik hoor straks of het hielp..
Miriano schreef:Fijn dat het hielp!
Mijn instructrice neemt volgende week haar neus-netje mee!
Als het helpt kopen we er zelf eentje.
menollyke schreef:Miriano schreef:Fijn dat het hielp!
Mijn instructrice neemt volgende week haar neus-netje mee!
Als het helpt kopen we er zelf eentje.
Verkijk je er niet op. Oliv heeft ook een pollenallergie. Bij haar heeft het eerste jaar een netrelief geholpen, het tweede jaar niet meer. Toen hielpen nog medicijnen.
Mijn instructrice zegt op dit moment dat zelfs als Oliv ontspant, ze haar rug nog niet helemaal wil ontspannen en die over het algemeen vastzet. Dat daar dus een groot gedeelte van haar problemen vandaan komen.
Wat ik wil zeggen: kijk verder dan alleen een pollenallergie.
Dookie schreef:>>>knip>>>>Armani is vooral heel inzichzelf gekeerd. Mijn lieve opgewekte paardje dat zo graag werkte en knuffelde staat nu ongeinteresseerd voor zich te kijken. Op de wei valt het mee, staat hij gelukkig nog veel te grazen.
Gisteren zag ik dat hij precies een beetje zijn staart scheef droeg en zijn oogjes waren wat dikker maarja het was hier wel opeens 31 graden..
Narco schreef:Dookie schreef:>>>knip>>>>Armani is vooral heel inzichzelf gekeerd. Mijn lieve opgewekte paardje dat zo graag werkte en knuffelde staat nu ongeinteresseerd voor zich te kijken. Op de wei valt het mee, staat hij gelukkig nog veel te grazen.
Gisteren zag ik dat hij precies een beetje zijn staart scheef droeg en zijn oogjes waren wat dikker maarja het was hier wel opeens 31 graden..
Niek staat nu ook een beetje voor zich uit te staren hoor als hij niet in de wei staat!!! Maar wat wil je met 31 graden?????
@ Casanova: En ligt het nu aan mij mensen...........maar jullie gaan me toch niet vertellen dat je nu gaat paardrijden??????????? 31 graden met een panty over je neus, sorry maar dat vind ik echt niet kunnen! Ga zelf eens rennen met deze temperatuur en met een panty over je neus
ellepel schreef:beantsje:
wie heb jij er bij gehad dan?
casanova schreef:>>>
Niek staat nu ook een beetje voor zich uit te staren hoor als hij niet in de wei staat!!! Maar wat wil je met
31 graden?????
@ Casanova: En ligt het nu aan mij mensen...........maar jullie gaan me toch niet vertellen dat je nu gaat paardrijden??????????? 31 graden met een panty over je neus, sorry maar dat vind ik echt niet kunnen! Ga zelf eens rennen met deze temperatuur en met een panty over je neus>>>>>>>>>>>>>>>
schei,toch ,je past je werk aan aan de temperatuur.
we zitten vlak aan zee (meer wind,lagere temp) en hebben hier veel vlieten.
de buitenrit was veel stappen en draven en vooral juist om de test(daar met warm weer meer pollen zijn) ,hij is ook meteen naar stal gereden om daar gewassen te worden en op stal voor de nacht voor de wedstrijd morgen.
inderdaad ,hij moet daar ook nog 20 min. lopen op een wedstrijd totaal(ai,slechte baas ben ik).
Dookie schreef:Narco, armani staart al een tijdje zo, hij is al vanaf het begonnen is (4 weken nu) al zo dus het ligt niet aan de temperatuur