Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Theduchess schreef:Mijn paard heeft vandaag van 9 tot 5 ( stond om 12 uur een halfuur op stal om brokken te eten) buiten in de paddock heerlijk in de zon met hooi en ze loopt veel. Maar toch heeft ze na 2 uurtjes op stal staan daarna dikke benen en na een halfuur longeren zijn d'r achterbenen nog dik... Iemand tips? Beschermers, bandages tijdens het rijden of op stal?
PS. Ik spoel de benen altijd na arbeid goed af.
Theduchess schreef:Mijn paard heeft vandaag van 9 tot 5 ( stond om 12 uur een halfuur op stal om brokken te eten) buiten in de paddock heerlijk in de zon met hooi en ze loopt veel. Maar toch heeft ze na 2 uurtjes op stal staan daarna dikke benen en na een halfuur longeren zijn d'r achterbenen nog dik... Iemand tips? Beschermers, bandages tijdens het rijden of op stal?
PS. Ik spoel de benen altijd na arbeid goed af.
Chesss schreef:Ik zie aan lans zijn benen (BOT stalbeschermers) dat die echt heel veel dunner en strakker zijn.
Ben echt giga tevreden hij had altijd wat fatsige benen die zijn voorbij.
Weten jullie dat moet je een stopweek inlassen? Je kan de beschermers toch gewoon elke dag omdoen? Ik heb met de Rugwarmer nooit stopweek ingelast omdat anders het lichaam zelf niet zou kunnen oplossen?