Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
danoesje schreef:Ben ik nu de enige die zich afvraagt dat er tot vorige week nog een volledig parcours wordt gesprongen en dat we het nu hebben over in laten slapen? Begrijp me niet verkeerd, maar een paard waar je dat van vraagt, zou in mijn ogen mogelijk nog best een tijdje mee kunnen als je minder van m vraagt, springen is natuurlijk wel erg belastend...
Suzanne F. schreef:Niet verkeerd opvatten Kallie. Maar dat je sowieso nog gaat rijden op dat dier vind ik al niet kunnen. Laat staan dat ie nog moet springen ook en nog op wedstrijd zou moeten.
Ik vind het ronduit schokkend als ik de verhalen over het paard hoor incl. zijn verleden. Ik zou er nooit op gaan zitten. Wat moet dat dier braaf zijn zeg, wat een geweldig karakter moet hij hebben.
Laat dat dier lekker voor grasmaaier spelen en knuffel hem plat. Dat verdient hij.
ijssnuiver schreef:Zou je mij eens uit kunnen leggen waarom de eigenaar perce eerst een nieuw paard erbij wil?
Jij zegt het te begrijpen ergens, ik begrijp daar echter geen klap van. Wellicht kun jij me daarin helpen/overtuigen?
R12312 schreef:ijssnuiver schreef:Zou je mij eens uit kunnen leggen waarom de eigenaar perce eerst een nieuw paard erbij wil?
Jij zegt het te begrijpen ergens, ik begrijp daar echter geen klap van. Wellicht kun jij me daarin helpen/overtuigen?
Waarom zou ze zich bij jou moeten verantwoorden? Wellicht heeft de eigenaar daar een hele plausibele reden voor en zo niet, dan moeten ze dat nog helemaal zelf weten. Het moet niet gekker worden hier........
Jet schreef:Kallie, ik zou hem deze tijd niet meer rijden, maar wel lekker uit het land halen en poetsen, eventueel een stukje met hem aan de hand wandelen. Je weet dat hij iets mankeert dat niet meer beter wordt, eerder alleen maar slechter. Jij kan daar natuurlijk niet verder over beslissen, maar je kan zijn laatste tijd wel voor hem zo aangenaam mogelijk maken. Het is jammer dat de eigenaresse eerst een ander paard wil, maar daar heb jij niets over te zeggen.
Nogmaals, heel veel sterkte met alles hoor!