Meneertje gaat de goede kant op, alleen ik moet nog even de knop omzetten mbt zijn eten.. Voor zijn vertrek kreeg hij echt muizenhapjes en zat ik er vaak uren bij om te kijken of het wel goed gaat. Nu hij terug is mag hij natuurlijk weer veel meer eten, dus dan maak ik zijn bakjes klaar en moet dan nog even even wennen aan de hoeveelheid. Gelukkig gaat het tot op heden goed. Zijn vlas eet hij niet meer en ook zand e.d. eten buiten is verleden tijd. Hij staat nu bijna dagelijks buiten op het gras. Ik ga vanaf woensdag voorzichtig weer wat oppakken met wat doen. De afgelopen dagen alleen wat gewandeld en een keertje grondwerk gedaan, maar hij mocht van utrecht al wel weer een beetje aan het werk, dus dat gaan we doen. Al met al ben ik heel positief.. Ik zeg: op naar het gras en de zomer!!
Hopelijk blijft hij zo goed gaan en idd, op naar de zomer!!
dus echt gras staat er nog niet, dus paddock of gras scheelt 0.5 kilo kuil wat hij wel of niet krijgt.. dus dat komt wel goed.
Gelukkig is het voor zo ver ik kan beoordelen allemaal goed, en moet ik zo even met de stalhouder checken of er gevoerd is.. Al met al heel erg raar om er dan zo ineens een dag niet te zijn..
maar ik moet ook voor mezelf zorgen, als ik nu meteen rustig aan doe, met neusspray, fruit, vitaminen, ibuprofen en voldoende slaap, ben ik hopelijk morgen een stuk beter..
. ik kan niet eens een dag ziek zijn of mijn stalhouder vergeet te voeren.. Ze zijn hem, blijkt nu, gisteren middag weer vergeten.. en ik heb hem vanmorgen gebeld met de vraag of hij meteen wilde voeren (was om 10:30) en dit was om 13:00 nog niet gebeurd.. (gelukkig checken mijn stalgenoten het voor me).. en dat maakt me dan zo pissig he.. ik moet echt overal bovenop zitten en controleren of het wel gebeurd..