Moeten dan natuurlijk wel opletten dat we tijdens de verhalen het waken niet vergeten!!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-13 22:01
daar zorgt desert zelf wel voor hoor,geloof mij maar...
Trouwens dat is Rene zijn pakkie aan,die heeft tot nu toe al haar bevallingen gedaan,ik ben altijd te laat....zij wilt hem erbij en zo vol vertrouwen Misschien mag ik eens nu????
die pony heeft echt karakter!!!!! De voorpret is al bijna begonnen!! Zou dan maar meteen een topic aanmaken, want dat word heel veel voorpret!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-13 22:35
laten we maar even de goden niet verzoeken en morgen afwachten en dan nog pas als ze zover is en dan,jaaaaaaaaaaaaaaa gaan we topic aanmaken en ik houd je eraan he....meewaken in caravan in stapelbed....
sterker,Desert is veranderd in uberslet,ze stond maar te gillen naar Wynn in andere wei dus ik heb ze toch bij elkaar gelaten,ze is eerst de wei in gerend en heeft Keet klappen gegeven,erna Princess,die laten zich promp niet meer dekken raar he en ze is gelijk gedekt en gedekt en gedekt en.......Wynn loopt op zijn tandvlees nu.... nu staat ze te gillen op stal naar Wynn...en luisterde voor geen meter Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan,maar ze huppelt vrolijk rond en is blij
wordt vervolgd.... cobelens gezellig volgend jaar samen waken
Hahaha... Oké,niets wachten tot de volgende hengstigheid dus.. Wynn moet nu eerst een poosje bijkomen door Desert...?! Dit moet toch wel een vreselijk speciaal veulentje gaan worden!!
Luf_Midnight
Geplaatst: 03-07-13 19:41
hihi arme wynn, die heeft helemaal geen tijd meer voor die andere merries, die f*ckt ze eigen suf met desert ik hoop dat er een heel erg mooi veulentje van deze 2 samen gaat komen, en als het allemaal gezond is is dat toch wel een gevalletjes houden he?! je hebt netjes alles van dit jaar verkocht dus hou die dan maar
Hoeveel veulentjes verwacht je nou volgend jaar Sandra?
hanny_jelke
Geplaatst: 03-07-13 21:53
het beste nieuws wat ik vandaag kon lezen, wat ben ik blij voor jullie en voor desert. ik denk dat dit de juiste keus is.
maar echt sandra, ik kan het niet vaak genoeg zeggen jij en rene zijn top de belangen van jullie paarden zijn zo belangrijk, alles word gecontroleerd zo nodig dubbel gechekt. de belangen voor jullie geliefde dieren zijn zo belangrijk voor jullie daar kan ik niks anders als diepe respect voor hebben
Bedankt allemaal voor de leuke meelevende reacties Ja Desert bepaalt zelf wel Mocht ik gisteren nog twijfelen of ik er wel goed aan deed om ze bij elkaar te laten....is die twijfel weg hoor. Desert straalt helemaal oogies glinsteren,ze is erg actief,draaft en bokt lekker rond en voor t eerst in haar leven luisterde ze niet....maar dat vind ik een goed teken
Wie had toch ooit kunnen denken haar nog zo een keer te zien......
MarkiJen,nog geen ,ik weet niet of er gepakt is,Keet,Princess en Desert zijn gedekt iig...even afwachten,ik laat de natuur zijn gang gaan,dus als er 1 niet pakt zal dat wel een goede reden hebben Blonde blijft nog even leeg,eerst even weer goed herstellen...en tsja Kaylee blijft mijn kleine meid he,met haar bijna 6 jaar Als ze zich hengstig gaat tonen naar Wynn,mag ze en anders blijft ze lekker Kaylee oppas tante
timokyana