Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lausan schreef:Zoelen staat nog steeds niet in het bericht op de voorpagina... Dus toch nog niet helemaal officieel...??
Goede berichten vanuit Berg en Dal! Ik blijf doorduimen!
Babeth schreef:lausan schreef:Zoelen staat nog steeds niet in het bericht op de voorpagina... Dus toch nog niet helemaal officieel...??
Ik heb het vermoeden dat de stal het wil verzwijgen. Het is door een dierenarts vast gesteld en later ontkend de dierenarts het ineens. Daarbij hebben verscheidene bokkers uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er inderdaad rhino is.
Ik hoop dat ze ermee naar buiten gaan komen, verzwijgen is al helemaal slecht voor je reputatie.
Esgaroth schreef:Goed nieuws dat het in Berg en Dal beter gaat!
Wanneer er een vervoersverbod zou komen, dan houdt dat toch ook in dat je met je paard niet meer de straat op mag? Als dat het geval is zou ik dat graag weten... hoe kom ik daar achter?
mooney schreef:Babeth schreef:
Ik heb het vermoeden dat de stal het wil verzwijgen. Het is door een dierenarts vast gesteld en later ontkend de dierenarts het ineens. Daarbij hebben verscheidene bokkers uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er inderdaad rhino is.
Ik hoop dat ze ermee naar buiten gaan komen, verzwijgen is al helemaal slecht voor je reputatie.
Stal waar ik normaal niets op aan te merken heeft, is nu een beetje raar bezig inderdaad.
Ik heb gehoord dat er al langer dan een week sprake van Rhino is, nog niet gemeld. Een paard bij ons op stal is er maandag nog geweest, toch niet heel prettig dat het niet gemeld werd.
power1997 schreef:Oke, want ik ga volgend weekend rijden bij RC fjordenpaard, en hoop niet dat ik iets over breng op de paarden hier..
Noisy schreef:*Kleine update*
Bij de Flierenberg zijn alle paarden momenteel koortsvrij
Nu 2 weken duimen draaien...
Babeth schreef:lausan schreef:Zoelen staat nog steeds niet in het bericht op de voorpagina... Dus toch nog niet helemaal officieel...??
Kiimm_ schreef:lausan schreef:Zoelen staat nog steeds niet in het bericht op de voorpagina... Dus toch nog niet helemaal officieel...??
Een test of het werkelijk Rhino is duurt een paar dagen, misschien dat het nog komt!
Noisy schreef:*Kleine update*
Bij de Flierenberg zijn alle paarden momenteel koortsvrij
Nu 2 weken duimen draaien...
Mettetje schreef:Babeth schreef:Ik denk dat dit niets met verzwijgen te maken heeft. Wanneer een veulen is verworpen kun je volgens mij alleen het dode veulen testen op Rhino, ik kan me zo voorstellen dat je na zo'n gebeurtenis en teleurstelling waar je naar uit kijkt als eigenaar er niet op zit te wachten dat je veulen ook nog eens getest moet worden.