Ragdollcat schreef:Dat is het m juist, het is geen aangeboren afwijking maar door een ongeval.
Dat vraag ik mij dus af.Volgens mij zag ze er als veulen ook al afwijkend uit.Dat begreep ik tenminste uit een post die over de fokker ging.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
140509 schreef:ik heb haar nooit van de fokker gekocht
dat heb ik al vaker gezecht
er is ook een zenuw test met haar gedaan en haar zenuwen reageren goed
ook in de achterbenen rug enz.
140509 schreef:ik heb haar nooit van de fokker gekocht
dat heb ik al vaker gezecht
er is ook een zenuw test met haar gedaan en haar zenuwen reageren goed
ook in de achterbenen rug enz.
140509 schreef:ik heb de fokker van mijn kwpn merrie aan de lijn gehad al een tijdje geleden
hij is een bekende fokker die alleen maar goedgekeurde paarden heeft en zelf goedgekeurde dekhengsten fokt
ik wist al dat ze hier niet mee geboren was
maar hij zei ook als ik wist dat ze met 6 maanden zo´n rug had dat kun je dan al zien dan verkoop ik ze niet maar dan brengt hij ze gelijk weg )slacht) omdat hij bekend is en als goede fokker staat aangeschreven bij het kwpn kan hij dat niet verkopen
kitbits schreef:Zou het langzamerhand niet tijd worden voor een slotje op dit topic? Lijkt me dat de vraag voldoende beantwoord is.
Of ze hier mee geboren is kunnen we beter in het midden laten. Wel valt het mij op dat de fokker uit het zelfde lijntje veulens op de veiling succesvol heeft verkocht. Deze dus niet en dat geeft te denken. Daarnaast is denk ik, de prijs die topicstartster heeft betaald wel een goede graadmeter maar dat weet alleen zij.
yvonnedv schreef:kitbits schreef:Zou het langzamerhand niet tijd worden voor een slotje op dit topic? Lijkt me dat de vraag voldoende beantwoord is.
Of ze hier mee geboren is kunnen we beter in het midden laten. Wel valt het mij op dat de fokker uit het zelfde lijntje veulens op de veiling succesvol heeft verkocht. Deze dus niet en dat geeft te denken. Daarnaast is denk ik, de prijs die topicstartster heeft betaald wel een goede graadmeter maar dat weet alleen zij.
Jij schijnt meer te weten als anderen hier. Volgens mij is de fokker en de prijs hier nergens genoemd. De fokker wordt daardoor dus ook niet in een kwaad daglicht gezet.
De vraag kan dan wel beantwoord zijn maar ik denk dat velen met mij toch wel benieuwd zijn hoe het verder gaat met dit paard.