Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breghje schreef:Nou, schiet mij maar lek momenteel... Bregh staat nu sinds een paar dagen op een nieuwe wei, ivm wisseling. Deze wei was voller, maar omdat ze nu een maatje heeft dacht ik ach.. kenwel.
Vandaag is dus haar manenkam beduidend harder, én heeft ze weer aan haar staart geschuurd... Lijkt mij toch eerder IR dan ZE toch??? Of ben ik nou gek...
Da niet gesproken, die had eerst spoedvisites en daarna spoed ok's, dus nu overlegd met de ondersteuning of het ook via de foon kan en anders staat er een nieuwe afspraak... zucht...
SuperRoos schreef:Breghje, ergens zit dus nog een oorzaak van deze symptomen, ben benieuwd of een reguliere da die gaat vinden...
Breghje schreef:Ik monoloog nog effe door: de uitslag van Bregh haar bloedje is bekend. Ze heeft vooral een tekort aan VitE en Sel, maar ook de rest mag een opkikker hebben. Hij adviseerde me Equitop Forte, ik zat ook al bij Marstall Force te kijken maar misschien zijn er nog meer die ook prijstechnisch leuk zijn? Het moet wel een sup zijn met een hoge VitE/Sel waarde zoals eerder genoemde twee merken. Tips zijn van harte welkom! (ik mocht zelf zoeken naar een sup als ik wilde, de opname kan verminderd zijn omdat ze een stuk darm mist wegens de koliek operatie. Ben alleen vergeten te vragen of ze dat sup altijd moet hebben, of dat het tijdelijk is ivm eventuele overdosering. ) Morgen ga ik langs om de lijst met uitslagen mee te nemen, dan kan ik ook eea plaatsen eventueel.