Mijn shetlander Boots, schuurt opeens na de castratie van vorig jaar, we gaan eerst zijn haren laten testen, en dan toch maar een deken aanschaffen * zucht *
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
FD_horses schreef:Winnetou (haflinger) heeft 3 weken terug een week op de kliniek gestaan ( open been wond ) , hij stond daar 5 dagen lang dag en nacht op stal, en geen jeuk! Nu is hij weer terug, en schuurt weer enorm aan zijn oren, hoofd, en manen..
Mijn shetlander Boots, schuurt opeens na de castratie van vorig jaar, we gaan eerst zijn haren laten testen, en dan toch maar een deken aanschaffen * zucht *
Sammyoo schreef:Iemand al ervaring met Derfen 'clear'?
MarloesNatje schreef:Ik heb even een vraagje, welke maat deken hebben de mensen hier met een fjord voor de volgende deken?http://www.divoza.com/collectie/paard/dekens/vliegendekens/8008_pagony-eczeemdeken.html
ju1982 schreef:Hmmm ik lees hier diverse dingen, maar ik heb nog niet gelezen (of overheen gelezen) dat er ook mensen last hebben dat de manen van hun paard ineens uitvallen. Bij die van mij is dat weer aan de gang. Haar staat schuurt ze weer wat mee en haar manen 'vallen' langzaam uit...Daar schuurt ze niet mee.. Vorig jaar begon het in de zomer (toen was de zomer wat later) en nu is het nu al aan de gang... Ik geef haar nu lever compositum, maar hebben meer mensen hier wel eens mee te maken gehad en/of een idee wat het zou kunnen zijn? In het najaar/winter heeft ze hier geen last van...
absque_dubio schreef:Iemand een idee welke deken vergelijkbaar is met de ej vliegen/eczeemdeken (de zilvere met oranje randen)? Aangezien ej de deken op het moment nog steeds niet heeft en ik met spoed opzoek ben naar een deken, zoek ik handige tips. Liefst dekens van onder de 100,-.