Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meert schreef:Ik heb pas de ACTH-waarde laten testen van mijn paard, en gebruik gemaakt van de gratis ACTH-test. Normaal gesproken betaal ik voorrijkosten, de test en bloedafname-kosten. Nu de test gratis is, moet ik er ook ineens bijna €20 aan verzendkosten bij betalen. Ik vroeg me af of anderen dit ook hebben met de gratis test.
tylando schreef:Pandora2 schreef:Meert ik heb de indruk dat iemand er probeert munt uit te slaan...![]()
![]()
Verder geen idee, hier in belgie gaat het iets anders en wij hebben natuurlijk weer geen gratis testen
Dat is raar want heb mijn pony gratis laten testen in belgie volgens mijn DA. Omdat t dan weer een 1e aanmelding was en dat ik em dan gratis kreeg...
ohjajoh6 schreef:Maar dat schrijft Meert niet, ze schrijft dat ze ineens verzendkosten moet betalen, die ze niet hoeft te betalen als de test zelf niet gratis is...
AaronYve schreef:Ik heb geen extra verzendkosten hoeven te betalen. Zowel vorig jaar en dit jaar laten testen.
papagroom schreef:Mariadistel kan de lever stimuleren,en is effectief bij insulineresistentie....bij mensen....die hebben echter een galblaas om vetten af te voeren...paarden hebben dat niet...voorzichtigheid is dus geboden...een paard zou een leververvetting op kunnen lopen...liever niet langdurig gebruiken dus..enig onderzoek van het gebruik op paarden is mij niet bekend