Audesta schreef:Daarom geef ik het in 2 dosissen. Geeft mezelf iets meer vrijheid en heb de indruk dat mijn pony het er beter op doet.
Bedoel je dan een dubbele dosis om de dag?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celebi schreef:Ik was zelf 'te laat' als in dat hij eerst negatief was, maar met de nieuwe aanscherpingen van de waardes achteraf eigenlijk al verdacht. Te lang gewacht met het idee dat het dan toch geen PPID was (had de dierenarts die ik toentertijd had verzekerd). En toen opeens waren de waardes 144. Ik had heel graag eerder begonnen, al was het maar met een hele lage dosering. Je zit net op de grens dat je het nog een half jaar/jaar weer testen om te zorgen dat je de echte stijging voor bent, maar met die klinische symptomen is het niet gek om toch een hele lage dosering te starten hoor. Bij mijn pony werd de vacht opeens veel beter en de oogontstekinkjes en het vele plassen verdwenen als sneeuw voor de zon. Had ik hem graag eerder gegund. Of er in ieder geval beter bovenop gezeten qua stijging.
xxxmh schreef:Mijn paard heb ik vorige week ook laten testen omdat ze paar dagen ervoor een epileptische aanval heeft gehad. Ze heeft een score van 110 dus sterk positief. Nu hebben ze al de medicijnen opgestuurd terwijl ik allemaal vragen had. Zit wel in een enorm dilemma omdat ze ook een peesblessure heeft die waarschijnlijk niet goed komt. Ik heb nu ook zoiets ga ik hiermee door of niet. Zo lastig.
Lienboon schreef:Hmm, ik ben even gaan lezen in de PPID Cushing groep van Facebook; daar zijn mensen noet echt fan van Prascent. Veel negatieve ervaringen, voeren vooral natuurlijk en holistisch.
Nu ben ik gaan lezen over hypobalance (wat een geld!), maar als ik dan lees dat er 'himalayazout met bio-energetische frequenties' inzit, haak ik toch echt af![]()
Lastig hoor die knoop doorhakken...
Lienboon schreef:Hmm, ik ben even gaan lezen in de PPID Cushing groep van Facebook; daar zijn mensen noet echt fan van Prascent. Veel negatieve ervaringen, voeren vooral natuurlijk en holistisch.
Nu ben ik gaan lezen over hypobalance (wat een geld!), maar als ik dan lees dat er 'himalayazout met bio-energetische frequenties' inzit, haak ik toch echt af![]()
Lastig hoor die knoop doorhakken...