Mijn Kayleigh gaat ook nog steeds super, ziet er goed uit... lang niet zo mooi geweest

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Douraque schreef:Uitslag is binnen, hij heeft Cushing. Maar nu, medicijnen. DA wil op de pergolide, hoeveel kost dit ong via de apotheek en verstrekt de apotheek dit nog steeds of is het beter om op de prascend te gaan?
Sorry voor alle vragen, maar voor mij is dit ook geheel nieuw
Douraque schreef:Dat zei mijn DA inderdaad, zij koopt de pergolide nog in bij haar apotheek. En zij heeft nog een voorraadje liggen.
Dan nog een vraag: met hoeveel moet ik beginnen, volgens de DA met 1 pil per dag. Moet ik dit niet eerst opbouwen?
fargo schreef:Douraque schreef:Uitslag is binnen, hij heeft Cushing. Maar nu, medicijnen. DA wil op de pergolide, hoeveel kost dit ong via de apotheek en verstrekt de apotheek dit nog steeds of is het beter om op de prascend te gaan?
Hij heeft dus cushing, duidelijkheid in ieder geval! Weet je ook ACTH waarden - ben gewoon benieuwd/nieuwsgierig hoor!
Douraque schreef:<quote="fargo">Douraque schreef:Uitslag is binnen, hij heeft Cushing. Maar nu, medicijnen. DA wil op de pergolide, hoeveel kost dit ong via de apotheek en verstrekt de apotheek dit nog steeds of is het beter om op de prascend te gaan?
Hij heeft dus cushing, duidelijkheid in ieder geval! Weet je ook ACTH waarden - ben gewoon benieuwd/nieuwsgierig hoor!</quote>
Nee, heb niet de exacte waarden meegekregen. Maar die ga ik vanmiddag vragen, moet nl nog bellen ivm het recept. Heb net mijn apotheek gesproken, zij verkopen het indien ik het recept van de DA heb
Duidelijk dus dat ik moet opbouwen, raar dat een DA zegt dat zij daar nog nooit van had gehoord. Ze zei eigenlijk meteen als begin met 1 pil per dag
Bedankt voor jullie hulp
Edit: mijn DA wil geen recept verstrekken van de pergolide aangezien dit illegaal is.
Imago01 schreef:Douraque: bel alsjeblieft in jouw omgeving verschillende dierenartsen en vraag de prijs op. Ik heb door omstandigheden in het afgelopen half jaar nu 3 dierenartsen gehad voor mijn paard en de prijsverschillen zijn echt enorm!!
Vraag op voor verpakkingen van 60 stuks maar ze verkopen ook 160 stuks.
Toen mijn 1e DA adviseerde om diverse DA's te vragen naar de prijs, vond ik dat eerst wat vreemd maar er is niets geks aan. Leg ze maar uit dat er zoveel prijsverschillen zijn blijkbaar.
Ik heb 115 euro betaald voor 60 stuks maar bij de DA die ik nu heb betaal ik 99 euro.