Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:aam_mic:
die deken dat is de belly dikkie toch?
of hoe die ook maar heet.
is bedacht omdat de buik het meest kwetsbaarste deel is van zomereczeempaarden, en zo bescherm je die.
ik heb wel es op die site gekeken,de deken schijnt wel heel goed te blijven liggen,maar voor die prijs kan je net zo goed een hele deken gaan kopen, hebben ze nog meer bescherming ook dacht ik
ellepel schreef:tegen de jeuk zou je de bio huidolie van leovet kunnen proberen of de eczema balm,die werkt ook wel goed tegen d ejeuk.
verschil tussen eczeem en schimmel is vaak moeilijk te zien vind ik.
dan zou je er een veearts bij moeten halen
zweetvos schreef:kissielover schreef:@ Ellepel, ja ik heb 1x een buitenrit met die deken gemaakt, en toen kon ze er ook goed mee galoperen, maar ik vind hem eigenlijk toch net te weinig bewegingsvrijheid geven op dr borst dan, ik heb vanmiddag even zitten googlen naar dekens, en daar hadden ze ook een vliegenuitrij deken... http://www.horseshophorsepower.nl/image ... 0blauw.JPG denk dat ik die dan maar neem alleen is dan wel heel haar buik nog vrij om gestoken te worden.. dus zoek ik nog een goede vliegenspray ik heb nu van cojosol maar ben er toch nog niet erg tevreden over
Je hebt ook vliegendekens mét buik en zadeluitsparing. Maar weet zo gauw de naam even niet..
Mijn pony heeft op dr buik het meest last, dus soms doe ik juist alleen de buikflap op met rijden, past precies voor en achter m'n zadel langs. Verder anti-daasspray en zo min mogelijk stappen in het bos.
ellepel schreef:jemawi:
ik zit er zelf ook aan te denken om ap snachts weer naar binnen te doen.
vorig jaar ging echt perfect en toen ging hij dus om 7 uur op stal tot de volgende ochtend een uur of 9.
is ook beter voor zijn figuur trouwens want hij is best nog wel dik!!
fleurkelover schreef:Welke dekenmaat zou ik nodig hebben voor een shet van 95cm ?
ik heb daar totaal geen gedacht van
Xanti schreef:Ik heb vandaag de deken binnengekregen. Ik wilde dus de sweet itch bestellen, heb ik per ongeluk de rambo protector besteld....... stom, stom, stom. Zal deze deken ook voldoende beschermen denken jullie?