Britta31 schreef:Setteli,hoe is het met Vlekje.
Vlekje gaat goed. Gisteravond had ik haar en Naughty even uit de wei gehaald en dan mogen ze even op het erf lopen. Beetje gras eten langs de kantjes. Hek zat nagenoeg dicht en ik lette even niet op. Toen heeft Vlek het hek verder open geduwd, want toen ik keek was zij al weg en zag ik Naughty er nog net achteraan rennen. Ze komen dan op een grote parkeerplaats en daarachter zit alleen de toegangsweg naar de bewoners (2 huizen). Dus ik er achteraan en dan is Vlek nog best snel, hahaha
Vlekje gepakt en toen rende Naughty ook weer mee terug. Ik weet dat ze niet weglopen, dus ik raak niet gauw in paniek. Als mijn andere 2 paarden zoiets zouden doen, dan krijg ik het wel iets benauwder.
Maar Vlek wil altijd graag die parkeerplaats op. Als mijn dochter van 10 met haar richting het hek wandelt, dan kan ze haar bijna niet meer houden.
@ Shanna, wat IMJ ook zegt, misschien heel duidelijk vertellen wat je gaat doen en waarom. Baat het niet dan schaad het niet. Je ziet Derek Ogilvie toch ook altijd tegen ouders van kinderen die niet kunnen communiceren zeggen, dat ze moeten uitleggen aan hun kind hoe en wat. Zit wel wat in denk ik.