De magnesium van Biomag is echt goed te eten, al mijn paarden eten het zonder problemen en daar zitten toch best zeikerds tussen. Wil anders wel eens wat in een envelopje opsturen als je dat wilt? kun je het uitproberen.
Dubbele dag inderdaad, maar het heeft gewoon zo moeten zijn, zo heeft ie een extra plekje in onze gedachten. Mijn fargo is ooit op de verjaardag van mijn zus overleden.. Apart maar waar.
Gisteren een cadeautje van whizz gehad, hij stond na het rijden even bij de bakrand gras te eten in gedachten, ik loop om hem heen zie dat zijn dekje raar ligt en trek eraan. Hij schrikt zich rot, draait in met achterbenen en slaat uit! En kijkt om en ziet dat ik het ben - de schrik in zijn ogen ...
Op de onderkant van mijn ribben geraakt en op linkerbovenbeen. Wel direct ibuprofen ingenomen en voor het slapen gedouched, ingesmeerd en nog een grote ibuprofen genomen. Spieren van linker onderkant buik/ribben zijn gevoelig, been valt mee, heb erg veel mazzel gehad denk ik al zal het morgen (2e) dag nog wel tegenvallen. Zometeen eerst even lunchen buiten de deur voor mijn birthday.[/quote]
Das lief van je Fargo , dat je wat wilt opsturen , maar ik denk dat hij het wel eet. Die van pn was ook eigenlijk al vragen om moeilijkheden , maarja ik was eigenwijs en wou het beste van het beste[de chelaatvorm bedoel ik]
Jemig , wat een kado van Whizz!
Jij hebt echt mazzel gehad!!!
Lopen lukt nog? sterkte ermee!!!