Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dee_Es schreef:Ik had me hier vorig jaar aangemeld omdat er een vermoeden was van PPID maar er was een duidelijk negatieve test. Laatste maanden vond ik mijn paard erg lusteloos en hij had een opgezette buik. Dus opnieuw laten testen en nu duidelijk positief.
Wat zijn de vooruitzichten? Zijn er hier mensen die nog fanatiek rijden met hun ppid'er? Worden de PPID klachten met de jaren erger of kan het ook een tijd stabiel zijn?
Mijn paard is al 20 maar liep afgelopen zomer nog in het Z rond. Nu wordt hij ineens heel snel oud en is rijden bijna geen doen (20min wat vwnw en wat voltes en dat is het wel). Ik hoop van harte dat de medicatie aan gaat slaan. De ring weer in hoeft echt niet maar wat buitenritjes zouden toch fijn zijn.
GabberGill schreef:Nou is mijne net positief getest en mijn hoofd gaat alle kanten op. Wat wordt er een beetje aan een groot paard gevoerd? Ze is 1.72
Skessa_ schreef:Even een vraagje wat jullie zouden doen![]()
Ik heb net mijn Belgische DA gebeld en die hebben ook Pergoquin. Maar ze verkopen alleen volle dozen van 200 pillen.
Hier haal ik meestal gewoon wat losse strips. Maar dan ben ik wel zo'n 100€ duurder uit.
En hoe zit het met de houdbaarheid?
Ze krijgt maar een half pilletje per dag. Dus met zo'n volle doos doe ik wel meer als een jaar.