Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Douraque schreef:Morgen wordt eindelijk getest bij mijn paard, ben heel benieuwd maar weet het al bijna zeker. Nu staat hij sinds gisteren weer met mok, nu dan op beide achterbenen en daardoor 2 dikke achterbenen. Ook heeft hij op sommige plaatsen gele wondkorstjes terwijl ik totaal niet weet waar dit vandaan komt.
Nammie schreef:Met mij wel weer goed , dank je
Raar eigenlijk , dat ik me vandaag pas realiseerde dat de enige andere optie inslapen zou zijn geweest...Nou echt geen haar op mijn hoofd!!!!!!!!!!!!!! Me dit goed realiserend is de pijn in de portemonnee al weer verdwenen!
Er zullen ook veel mensen denken dat we gek zijn om een hond van 13 jaar nog zoon operatie aan te doen , maar Ossie is gewoon nog veel te goed , hij mankeert helemaal niks behalve wat beginnende staar.
Als dit Max was overkomen , dan was Max er nu niet meer geweest gezien al haar kwaaltjes....maar wat zou dat een enorme poedersuiker zijn geweest.
Ossie gaat goed , is erg moe , weigert om in een bench te gaan liggen , heeft zijn neus kapot van de kooi van de dierenarts.Hij loopt al geregeld weer op 4 poten. Max heeft even het verband afgelebberd en de rust is wedergekeerd. Over 10 dagen de hechtingen eruit , en dat wordt spannend gezien de krappe huid van windhondjes.
Maar ik zal het topic niet verder ''vervuilen'' en het gewoon weer over de paarden met cushing gaan hebben , want Fik heeft ook allemaal wondjes op zijn hoofd...en ik mag er niks opsmeren van hem.Hij doet net alsof ik hem wil vermoorden!
Hij weigert al weer een paar dagen zijn prakje met magnesium , maar gelukkig gaat de tablet er nog steeds in.
Op naar week 7!
fargo schreef:Die Fik - magnesiumweigeraarMaar gelukkig de pil er wel in ! Over pillen gesproken, ik heb willy in het begin gewoon mensenmagnesium pilllen gegeven in een partjes appels gedouwd
Misschien nog een idee als fik nog wat hieper is en je toch wat wilt proberen..
Wat gebruik maken van essentiele olie - lavendel om hem kalmer te maken? Beetje op zijn boeg smeren zodat hij het inademt.
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met de hond. Andere opties moet je inderdaad maar niet aan denken!
Morgen ben ik jarig en is het een jaar geleden dan Willy is ingeslapen, wat is het jaar snel gegaan!
ohjajoh6 schreef:fargo schreef:Die Fik - magnesiumweigeraarMaar gelukkig de pil er wel in ! Over pillen gesproken, ik heb willy in het begin gewoon mensenmagnesium pilllen gegeven in een partjes appels gedouwd
Wat gebruik maken van essentiele olie - lavendel om hem kalmer te maken? Beetje op zijn boeg smeren zodat hij het inademt.
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met de hond. Andere opties moet je inderdaad maar niet aan denken!
Morgen ben ik jarig en is het een jaar geleden dan Willy is ingeslapen, wat is het jaar snel gegaan!
Is dat op jouw verjaardag gebeurt? jeetje... ben hier beetje sprakeloos van eigenlijk, sterkte en hopelijk toch nog een leuke dag Fargo.
fargo schreef:Die Fik - magnesiumweigeraarMaar gelukkig de pil er wel in ! Over pillen gesproken, ik heb willy in het begin gewoon mensenmagnesium pilllen gegeven in een partjes appels gedouwd
Setteli schreef:Mijn Vlek is nog steeds aan de diaree. Had eerst de medicatie van de DA even afgewacht, maar geeft niet het gewenste resultaat. Nu op makana.de de psyllium (schrijf ik het goed?) zaadjes besteld. Gelijk ook maar msm, magnesium en schwarzkummel brokjes. Als we toch bezig zijn
Nammie schreef:fargo schreef:Die Fik - magnesiumweigeraarMaar gelukkig de pil er wel in ! Over pillen gesproken, ik heb willy in het begin gewoon mensenmagnesium pilllen gegeven in een partjes appels gedouwd
Appel is helemaal een grote vloek! , het enige wat hij elke keer nog gewoon aanneemt is de wortel , maar die wordt bewaard voor de prascend.
Ik heb ook de magnesium van pn , misschien moet ik nog even wat anders proberen.
Owww , wat een dubbele dag vandaag dan Fargo....
Maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Je zult nog wel even aan Willy denken vandaag , sterkte