Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandora2 schreef:Ik val vast in herhaling (sorry), maar waarom proberen jullie niet met een spuitje in de mond, net zoals ontworming ? Geen associatie met eten en je bent altijd zeker dat ze alles binnenhebben.
pmarena schreef:Hier dezelfde ervaring
Je zag aan Mareentje eigenlijk vooral dat lusteloze, met haar ziel onder de arm lopen ineens, dat was weg met de medicatie. Maarja toen kwam weer dat gezeik van de stress van de pil naar binnen zien te krijgen er voor in de plek....
DoCumera schreef:Mijn paard is woensdag getest en ik heb net de uitslag binnen. Ik had een positieve uitslag verwacht gezien hij veel symptomen vertoonde (slecht verharen, hangende buik, slechte rugbespiering en verminderde prestaties). Nou is er gelukkig uitgekomen dat zijn waardes 19.20 pg/ml zijn wat voor zover ik kan zien betekent dat hij gelukkig nog geen ppid heeft. Gezien de symptomen die hij heeft denk ik wel dat ik hem voortaan jaarlijks laat testen voor de zekerheid. Verder toch wel heel blij met de uitslag want ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat hij wel ppid zou hebben.
MarliesV schreef:DoCumera schreef:Mijn paard is woensdag getest en ik heb net de uitslag binnen. Ik had een positieve uitslag verwacht gezien hij veel symptomen vertoonde (slecht verharen, hangende buik, slechte rugbespiering en verminderde prestaties). Nou is er gelukkig uitgekomen dat zijn waardes 19.20 pg/ml zijn wat voor zover ik kan zien betekent dat hij gelukkig nog geen ppid heeft. Gezien de symptomen die hij heeft denk ik wel dat ik hem voortaan jaarlijks laat testen voor de zekerheid. Verder toch wel heel blij met de uitslag want ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat hij wel ppid zou hebben.
Fijn idd dat het negatief is maar dat lost niet de symptomen op natuurlijk. Krijgt hij wel voldoende eiwitten en vitamines/mineralen binnen?
RedRoses schreef:Ik kom me ook melden in dit topic. Ik heb mijn pony van 23 donderdag laten testen, omdat ze zó vermagerd was en niks aan lijkt te komen, wat ik ook voer. Nu kreeg ik vandaag de uitslag, boven de 90 was nu positief en ze had 633. Duidelijk positief dus… ik vind het spannend. De ziekte zal natuurlijk hoe dan ook verder gaan, maar ik hoop dat de medicatie goed zal werken voor haar. Het is ook geen makkelijke eter dus ik hoop heel erg dat ze pillen gewoon zal nemen… ze is zo mager dat je haar ribben duidelijk kan zien, dus ik hoop dat ze nu de kans krijgt om eindelijk wat aan te komen.
GabberGill schreef:RedRoses schreef:Ik kom me ook melden in dit topic. Ik heb mijn pony van 23 donderdag laten testen, omdat ze zó vermagerd was en niks aan lijkt te komen, wat ik ook voer. Nu kreeg ik vandaag de uitslag, boven de 90 was nu positief en ze had 633. Duidelijk positief dus… ik vind het spannend. De ziekte zal natuurlijk hoe dan ook verder gaan, maar ik hoop dat de medicatie goed zal werken voor haar. Het is ook geen makkelijke eter dus ik hoop heel erg dat ze pillen gewoon zal nemen… ze is zo mager dat je haar ribben duidelijk kan zien, dus ik hoop dat ze nu de kans krijgt om eindelijk wat aan te komen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Komt goed als je je bewust wordt qua voeren.
1e foto is eind juli
2e foto is 2 weken terug