Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienkexD schreef:voor zomerexeem doen wij altijd vloeibare uienzalf op de schuurplekken en een goede exeemdeken op die goed blijft zitten, zorgen dat er in ieder geval ook geen boom of een dikke paal in de wei staat, kan ie moeilijker schuren !!
Rangeela schreef:nienkexD schreef:voor zomerexeem doen wij altijd vloeibare uienzalf op de schuurplekken en een goede exeemdeken op die goed blijft zitten, zorgen dat er in ieder geval ook geen boom of een dikke paal in de wei staat, kan ie moeilijker schuren !!
Sorry maar dat is zielig! Je moet wel mogelijkheid tot schuren bieden in geval dat hi toch jeuk krijgt, dan weet jij dat je hem moet helpen met die jeuk en kan hij schuren in plaats van gek worden van de jeuk! Moet je je voorstellen dat jij jeuk hebt en niet mag krabben!!
Myour schreef:Had ik hier ookOjawel hoor, maar het verstikt toch altijd wel een stuk bij de schoft, aan het einde van de zomer heeft ie dan toch zodoende dunne manen tot op 1/3e van z'n manenkam dat ik het mooier vind om alles gelijk te maken.... maar we zullen zien dit jaar.
ellepel schreef:ja toch de boett hoor.
is een uitgave maar ze gaan ook jaren mee,dus als je dan gaat omrekenen kosten ze maar een paar tientjes per jaar
ellepel schreef:elke is er ook wat veranderd in de voeding, of minder beweging.?
bij ap gaat de deken op al sik zeid at hij jeuk krijgt,dat is bij hem vroeg genoeg.
wat ik wel heel fijn vind...hij begint te verharen.
en als ap begint dan is de winter echt bijna voorbij![]()
vorig jaar begon hij echt pas in maart hoor, en nu nu dus al.
wauw