Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
[***] schreef:Heeft hier iemand ervaring met Pavo Daily Plus?
Ik weet dat Pavo de naam heeft om schuren te veroorzaken enzo, maar hoe zit het met dit specifieke product? Zit wel suiker & melasse in etc. etc., maar hij krijgt er ook geen kilo's per dag van ....
Ik ben namelijk een beetje aan het rondkijken of ik nog wat extras kan geven, gewoon als knabbel. Ik heb verschillende voerplekken waar ik het voordroog in geef, en ik wil dan op die plaatsen ook een ander smaakje leggen zeg maar. Op 1 plaats krijgt hij 's avonds zijn 'krachtvoer' (spelt & luzerne & pavo vital), op een andere plaats 1 voederbiet (in de loop van de dag krijgt hij er nog 2) en dan heb ik nog een pakje compact gras staan (moet ik nog aan beginnen) en was dus aan het kijken of er niet nog wat extras was. Hoorde van op stal dat er mensen Daily Plus gaven, dus vandaar dat ik dat eens ben gaan bekijken.
Maar ben best wel huiverig voor Pavo zeg maar, al is dat misschien onterecht ... Ja, er zit melasse in, maar dat is bij Hartog ook zo bv. Dus vandaar.
Chelle__ schreef:NoireIdylle, daarom vraag ik hier wat ik dan moet doen, omdat ik er niet van uit ging dat de dierenarts mij troep verkoopt. Ik smeer het ook niet met mijn blote handen? Ik gebruik handschoenen.
Komt er dus op neer, dat de dierenarts mij dus troep laat smeren? Waarschijnlijk heb jij ook de dierenarts er een keer naar laten kijken, wat werd er jou toen aangeraden? En wat is Derfen precies?