Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Focussed schreef:60 tabletten Prascend is €64 omgerekend in Amerika... Wellicht kan ik daar wat meenemen... Zou wel voordelig zijn....
IMJ schreef:Google is your friend
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... esmiddelen
Hmmm, zou wel is 6% horen te zijn...?!
Setteli schreef:Mijn Vlekje eet gelukkig weer redelijk tot goed. Brokjes en muesli gaan helemaal op en nog best vlot ook. Hooi eet ze langzaam, maar ze eet! Mest weet ik zo niet, al 2 nachten niet op stal gepoept. Handig met uitmesten, maar wil graag weten hoe ze er voor staat. Ik hoop dat ik van het weekend tijd heb om haar te scheren en dan ook even lekker te wassen. Schuren is wisselend. Soms zie ik open plekjes op de staartwortel en dan is het 2 dagen weer rustig.
Vandaag met binnenhalen kwam ze aangedraafd. Shetty voorop maar ze draafde hem zo voorbij![]()
Ze heeft haar "in trance" momenten niet meer, als ze slaapt is even roepen voldoende om haar aandacht te krijgen.
Ze is dus in de omgang heel goed verbeterd, maar het hooi eten moet nog echt beter. Dan zal haar mest ook beter worden.
Ik ben nu bijna 4 weken bezig met de Prascend!
fargo schreef:Setteli schreef:Mijn Vlekje eet gelukkig weer redelijk tot goed. Brokjes en muesli gaan helemaal op en nog best vlot ook. Hooi eet ze langzaam, maar ze eet! Mest weet ik zo niet, al 2 nachten niet op stal gepoept. Handig met uitmesten, maar wil graag weten hoe ze er voor staat. Ik hoop dat ik van het weekend tijd heb om haar te scheren en dan ook even lekker te wassen. Schuren is wisselend. Soms zie ik open plekjes op de staartwortel en dan is het 2 dagen weer rustig.
Vandaag met binnenhalen kwam ze aangedraafd. Shetty voorop maar ze draafde hem zo voorbij![]()
Ze heeft haar "in trance" momenten niet meer, als ze slaapt is even roepen voldoende om haar aandacht te krijgen.
Ze is dus in de omgang heel goed verbeterd, maar het hooi eten moet nog echt beter. Dan zal haar mest ook beter worden.
Ik ben nu bijna 4 weken bezig met de Prascend!
Dan zal het hierna alleen maar beter gaan, de 3e/4e week is het slechtste dus als ze nu al wer hooi gaat eten dan gaat dit volgende week en daarna echt beter worden. Prachtig dat ze naar je toe kwam draven!
Zinzi_jewel schreef:Goed nieuws Dokkis ...
Mijn merrie staat weer terug melk te geven ... En behoorlijk nu . Druppels aan de spenen
Citaat:Bij recent onderzoek is gebleken dat deze waarden het hoogste liggen in de maanden augustus tot en met oktober, daarom kan de test het beste in die maanden gedaan worden