Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pluisje1998 schreef:Na al een tijdje weer mee te lezen in dit topic vraag ik me af wie er nog werken met hun cushing paarden?
Mijn merrie loopt nog zo'n 5 keer per week onder het zadel. De dierenarts zei zelfs dat zolang ze het aankan ik gewoon met haar moet blijven werken. Ik doe haar er wel een plezier mee, als dit niet meer zo is stop ik ermee maar tot dan blijven we haar lekker bezig houden.
Ik vroeg me dit af omdat ik laatst van iemand de opmerking kreeg dat het niet eerlijk tegenover mijn paard was om met haar te werken terwijl ze ziek is. Ze is btw niet hb geweest en zit verder prima in haar vel, zeker sinds ze de prascend krijgt.
xApple schreef:Mijn merrie is nog maar 12, ik had nog totaal niet gedacht dat dit een optie was.. Voel me zo schuldig..
@meganyr; wat fijn voor je fjord! Ze ziet er goed uit!
@pluisje; ik blijf denk ik gewoon rijden.. De dierenarts heeft niet gezegd dat 't niet mocht..?
KootMiraDrum schreef:Meganyr, ze ziet er goed uit! Waardoor is de fixatie op voer weg, denk je? Welsh B'tje bij ons op stal is op dieet om af te vallen, maar die gaat dood van de honger, zegt ze met heel haar lijf en stem.
Shanna schreef:Ik heb wel vertrouwen in deze vrouw. Ze verkoopt haar gave niet, dus heeft geen winst-belang. Ze doet het echt puur voorzichzelf en in dit gevalvoor mij/ Sedje.
Ik zat persoonlijk te denken dinsdag af te wachten maar als dat echt sterk af te raden is gaat hij vanaf vandaag enkel nog in de bak. Helaas is het niet mogelijk die helemaal van het gras te ontdoen (langs de randen staat veel, maar ook in de rest vd bak groeit het wel. We kullen (heet dat zo?) hem regelmatig maar tegenhouden lukt niet.).
Wat ook een optie is is om de paarden snachts op stal te zetten?