Nou echt super dat jullie dit beestje nog een kans gegeven hebben. Ben zeer benieuwd wat hier uit gaat groeien. Misschien een rare vraag maar volgens mij is hij wel behoorlijk groot voor zijn leeftijd? Zo ja dan vind ik het knap dat hij ondanks slechte verzorging toch zo goed gegroeid is.
Ik vind t ie een volwassen koppie heeft op een babylijfje...je ziet aan hem dat hij een zwaar leven heeft gehad, hoe kort het ook is. Sneu hoor, maar gelukkig is hij nu in goede handen
Ook ik heb de foto's bekeken en vind het inderdaad geen jaarling. Is dit heel erg zeker? Of hebben de vorige eigenaren het daar maar op gegooid? (even ter verduidelijking, dit is geenszins kritiek maar gewoon een serieuze vraag;-))
Ik heb zelf ook een jaarling lopen. Kijk maar in de foto's in mijn onderschrift. Deze wordt in augustus/ september 2, en hoe groot deze al is. Even ter vergelijking. Als ik Canjer zo zie, denk ik wel dat hij een jaarling is.
Fijn weer wat foto's. Vind hem er alweer beter uit zien dan op de vorige foto's. Hij kijkt lekker uit z'n oogjes. Benen vind ik er ook "mooi" uitzien. Ik ben ook echt benieuwd hoe hij er uiteindelijk "uit komt te zien" en hoe het hem verder zal vergaan in het leven.
zandvangers
Geplaatst: 22-07-08 15:36
o
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 07-02-22 23:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Nou, na zo lang meelezen vond ik het wel eens tijd voor een berichtje: een mega grote pluim voor de redders/verzorgers van Canjer!! Super wat jullie voor hem doen, echt, diep respect! Ik hoop dat zijn herstel zo voorspoedig blijft gaan en dat hij mag opgroeien tot een ontzettend leuk en lief paard. Maar als ik dat koppie zo zie, heb ik daar het volste vertrouwen in. Hij heeft nog een hele lange weg te gaan, maar deze Kanjer gaat er zeker komen.
Nogmaals dames: Helemaal top wat jullie voor hem doen en al gedaan hebben
Het gaat steeds beter! Hij heeft een superlief koppie. Volgens mij wordt het ook een prachtig paardje als er eenmaal weer wat vlees op zit en hij is helemaal beter. In deze korte tijd is hij echt ontzettend opgeknapt, mn complimenten!
hier in het topic zijn 2 dingen te vinden : - het is de 2e keer dat hij zo opgelapt moet worden - hij is 1 jaar
deze ondervoeding en wonden, die kan een paard volgens mij geen 2 keer in 1 jaar aan.. en gezien je voor het herstel wel een half jaar ongeveer mag uittrekken (minimaal..) lijkt het me heel moeilijk om dit dier 2 keer zo te krijgen? En is dit dier dan al 3 keer verkocht en heeft hij nu zijn 4e eigenaar?
Volg Canjer's verhaal al een tijdje in stilte mee, maar nu wil ik even reageren. De foto's die net gepost zijn, vind ik fantastisch. Gewoon de blik in zijn ogen alleen al, vertellen dat hij aan de beterhand is. Zal nog een lang en moeilijk genezingsproces worden, maar hij gaat zo te zien met grote sprongen vooruit! Keep up the good work!
ik heb dat uit het andre topic Blue_eyes, een quote van jammes: Er worden veel paarden op die manier zg. gered, tot ze er achter komen dat het niet naar behoren functioneerd....en alsnog weer in de handel gegooid worden......DAT VIND IK AFSCHUWELIJK !!! Ik hoop dat je , als hij het wel redt, dat je hem serieus blijft helpen en hem nog meer ellende bespaard blijft , de rest van zijn leven ![/quote]
Maak je borst maar nat, hier komt onherroepelijk een pakhuis herrie van. TS heeft trouwens duidelijk geschreven dat hij, wanneer hij het redt, nooit meer weggaat. Dit is nl. de 2e keer al dat Canjer opgelapt wordt.