Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
singasong schreef:eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
Ja, met MCPA 500; tegen kruiskruid (waterkruiskruid en jac. kruiskruid) 4 ltr. per ha. toepassen eind juli - begin aug. Na toepassing in weiland tenminste 1 week geen vee toelaten.
deedee19 schreef:eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
Ja, met MCPA 500; tegen kruiskruid (waterkruiskruid en jac. kruiskruid) 4 ltr. per ha. toepassen eind juli - begin aug. Na toepassing in weiland tenminste 1 week geen vee toelaten.
ik heb mee geholpen het lijkt wel een eeuw te duren maar nu hebben we ruzie en staan haar paarden op die wei en mijn paarden thuis
grapjjeee bij een boer..EstherHegt schreef:Van een afstand kun je Jakobskruiskruid niet goed onderscheiden van andere planten zoals Boerenwormkruid. Het zijn juist de details waar je op moet letten.
EstherHegt schreef:[quote="Bries
Op zich erg met je eens maar een afstand van 3 meter is genoeg om JKK van Boerenwormkruid te onderscheiden denk ik.
Ellen
[/quote]EstherHegt schreef:Ik zie erg vaak dat andere geelbloeiende planten worden verward met kruiskruiden