Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
singasong schreef:eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
Ja, met MCPA 500; tegen kruiskruid (waterkruiskruid en jac. kruiskruid) 4 ltr. per ha. toepassen eind juli - begin aug. Na toepassing in weiland tenminste 1 week geen vee toelaten.
deedee19 schreef:eilander schreef:Is er niemand die me kan vertellen of JKK te bestrijden is met MCPP of MCPA ????
Ja, met MCPA 500; tegen kruiskruid (waterkruiskruid en jac. kruiskruid) 4 ltr. per ha. toepassen eind juli - begin aug. Na toepassing in weiland tenminste 1 week geen vee toelaten.
EstherHegt schreef:Van een afstand kun je Jakobskruiskruid niet goed onderscheiden van andere planten zoals Boerenwormkruid. Het zijn juist de details waar je op moet letten.
EstherHegt schreef:[quote="Bries
Op zich erg met je eens maar een afstand van 3 meter is genoeg om JKK van Boerenwormkruid te onderscheiden denk ik.
Ellen
EstherHegt schreef:Ik zie erg vaak dat andere geelbloeiende planten worden verward met kruiskruiden