Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tancreda4 schreef:Meerdere in dit topic- waaronder ik - hebben juist top ervaringen met de whinnys. Ik zou dat zeker gaan proberen! Meerdere bestellen zodat je kunt afwisselen. Ik had ze 24/7 om, gingen 1x per dag af (eventueel wisselen) en werden 2x per dag gecontroleerd. Mijn paard stond wel 24/7 buiten en niet op stal. Van de winter tot ver in de zomer gedragen.
Ik zou het echt proberen. Voor Meerdere in dit topic zijn het DE beschermers geweest. Besteld bij een webshop inFrankrikk.
Ergens wel jammer dat zo velen eerst alle andere dingen proberen, voordat de whinnys in beeld kregen. Ondanks de vele ervaringen van voorgangers die die weg ook al hebben belopen en uiteindelijk ook bij de whinnys terecht komen.
Heel veel sterkte met je paard. Ik zou het echt de kans geven.
Eventueel in combinatie met cotavancr spray als je dat nog kunt krijgen. Zo zou ik het aanpakken.
ik zit met mijn handen in het haar. Nu toch maar weer aan de dexamethason gezet door de dierenarts gabiiy schreef:Tancreda4 schreef:Meerdere in dit topic- waaronder ik - hebben juist top ervaringen met de whinnys. Ik zou dat zeker gaan proberen! Meerdere bestellen zodat je kunt afwisselen. Ik had ze 24/7 om, gingen 1x per dag af (eventueel wisselen) en werden 2x per dag gecontroleerd. Mijn paard stond wel 24/7 buiten en niet op stal. Van de winter tot ver in de zomer gedragen.
Ik zou het echt proberen. Voor Meerdere in dit topic zijn het DE beschermers geweest. Besteld bij een webshop inFrankrikk.
Ergens wel jammer dat zo velen eerst alle andere dingen proberen, voordat de whinnys in beeld kregen. Ondanks de vele ervaringen van voorgangers die die weg ook al hebben belopen en uiteindelijk ook bij de whinnys terecht komen.
Eventueel in combinatie met cotavancr spray als je dat nog kunt krijgen. Zo zou ik het aanpakken.
Het probleem is dat mijn paard ook kramperig is en haar benen dus niet zo makkelijk optilt om er even een kous omheen te doen. Cortavance spray ook al gebruikt na de wassing.ik zit met mijn handen in het haar. Nu toch maar weer aan de dexamethason gezet door de dierenarts
gabiiy schreef:Tancreda4 schreef:Meerdere in dit topic- waaronder ik - hebben juist top ervaringen met de whinnys. Ik zou dat zeker gaan proberen! Meerdere bestellen zodat je kunt afwisselen. Ik had ze 24/7 om, gingen 1x per dag af (eventueel wisselen) en werden 2x per dag gecontroleerd. Mijn paard stond wel 24/7 buiten en niet op stal. Van de winter tot ver in de zomer gedragen.
Het probleem is dat mijn paard ook kramperig is en haar benen dus niet zo makkelijk optilt om er even een kous omheen te doen. Cortavance spray ook al gebruikt na de wassing.ik zit met mijn handen in het haar. Nu toch maar weer aan de dexamethason gezet door de dierenarts
Saaams schreef:Gabiyy, ik heb eventueel nog winnys die je mag overnemen tegen de verzendkosten of ophalen.
Ik heb ze zelf dankzij een lieve bokker ook kunnen testen en gebruiken. Maar mijn merrie is helaas overleden al vorig jaar dus ze liggen hier godzijdank nu te niksen.
Het is een beetje maat cob ongeveer. Mijn robuuste pony droeg ze, maar mijn paard van 1.60 past er ook wel in verwacht ik.
Als je dan verbetering ziet is de investering wellicht de moeite waard!
gabiiy schreef:Saaams schreef:Gabiyy, ik heb eventueel nog winnys die je mag overnemen tegen de verzendkosten of ophalen.
Ik heb ze zelf dankzij een lieve bokker ook kunnen testen en gebruiken. Maar mijn merrie is helaas overleden al vorig jaar dus ze liggen hier godzijdank nu te niksen.
Het is een beetje maat cob ongeveer. Mijn robuuste pony droeg ze, maar mijn paard van 1.60 past er ook wel in verwacht ik.
Als je dan verbetering ziet is de investering wellicht de moeite waard!
Dat is lief. Het is een grote KWPNer van 1.74m maar wel dunne benen alleen nu zijn ze dik dus weet niet of dat gaat passen?