Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een naar nieuws, hier mag je je uiteraard naar en verdrietig over voelen ondanks dat de tuoren goedaardig blijken te zijn. Vind het erg naar, als iemand nou iets goeds en positiefs verdiend ben jij het wel.
Kan me voorstellen dat je wereld nu even op z'n kop staat, wil je nogmaals heel erg veel sterkte wensen!
_Wodka_ schreef:Tjeempie wat een heftig nieuws. Maar omdat je zelf niet zwanger mag worden betekent niet dat je geen kinderen kan krijgen. Als je jouw eicel laat bevruchten en een draagmoeder vind heb je toch kinderen van jezelf. Natuurlijk is het allemaal lastiger maar niet onmogelijk. Enne zwanger zijn is toch niet leuk.. je wordt alleen maar dik en je figuur gaat naar de knoppen.
maar ik denk dat het op dit moment heel erg moeilijk is voor Ts is om te lezen, ze is pas 27(!) en als je dan een kinderwens hebt, kan ik me héél goed voorstellen dat je leven compleet op z'n kop staat....... En daar bovenop ook nog steeds de zorgen om haar paardje, hopelijk kan hij snel weer onbeperkt op het land, zo te lezen is vers gras wel de oplossing. Nogmaals heel veel sterkte TS, hier blijven de duimen draaien!
Rchell schreef:sorry lieve dames, ik moet even mobiel meelezen en schrijven. Jindai dank je wel voor de post hierboven. hey is inderdaad zo dat er 'oplossingen' zijn voor het krijgen van kids als je het zo wel stellen.. daar ben ik me bewust van, maar dat is voor nu allemaal nog even niet relevant. hey gaat voor nu nog even om dat ik mijn eigen situatie nog moet verwerken en accepteren.. wen dat gaat niet in een paar dagen. Daarbij ben ik ook nog alleenstaand, dus dat 'probleem' moeten weer eerst maar eens tackelen![]()
ik wil jullie allemaal wel heel hartelijk danken voor alle lieve worden en steun, het doet me ontzettend goed. Zowel ik als mijn lieve meneertje nemen het dag voor dag, en ik blijf gewoon positief. Er is me wel eens gezegt door mijn liever oma, dat de Here (of het leven) ons niet meer geeft dan we aankunnen. Af en toe vind ik dat hij voor mij wel erg hard is, maar van elke situatie leer je en je groeit erdoor als mens.
over mijn meneertje kan ik jullie het volgende melden, want daar zijn we hier tenslotte voor.. de ruit naar huis ging heel goed.. hij is normaal erg moeilijk met laden, maar vandaag zag hij de verzorgen van utrecht met de bezem en dacht: ik stap zelf wel in Haha.
bij thuiskomst was hij eerst heel onrustig maar in de wei ging het al gauw goed.. zal proberen eens wat foto's te posten vandaag.
ik heb alle stallen in de omgeving afgebeld en helaas.. dus toch het aanbod van stalhouder genomen nl met droge dagen op gras, anders paddock. ik durf het niet aan om hem elders meer te zeten aangezien zijn symptomen zo minimaal zijn als het wel misgaat..
ik houd jullie op de hoogte
knuffel voor jou! _Wodka_ schreef:Tjeempie wat een heftig nieuws. Maar omdat je zelf niet zwanger mag worden betekent niet dat je geen kinderen kan krijgen. Als je jouw eicel laat bevruchten en een draagmoeder vind heb je toch kinderen van jezelf. Natuurlijk is het allemaal lastiger maar niet onmogelijk. Enne zwanger zijn is toch niet leuk.. je wordt alleen maar dik en je figuur gaat naar de knoppen.