@cashlee,..heb je wel eens bloed laten bepalen?Want na mijn ervaring met Desert sta ik iets anders in t leven ...
ook alle trajecten kolieken,maagzweren etc doorlopen....
[MD] Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cashlee schreef:Sandra, ik heb je topic over desert gelezen. Gelukkig voor mij zie ik niet heel veel overeenkomsten.. Bedankt voor het meedenken!
Hebben jullie paarden ook last gehad van maagzweren n.a.v. De koliek? Na wat speurwerk en veel informatie lezen denk ik dat Charlie dit keer koliekverschijnselen had van een of meerdere maagzweren. Helaas heeft mijn behandelend veearts een paar dagen vrij, de andere arts wilde zich er niet mee bemoeien. De kliniek wilt alleen uitspraken doen over maagzweren als ik langskom met Charlie en ze in zijn maag kunnen kijken. Ik heb besloten om te wachten tot mijn eigen veearts terug is en dan met haar te overleggen over het hoe en wat.
Charlie zag er vandaag goed uit, heel goed zelfs! Zo heb ik hem al een hele lange tijd niet meer gezien. Hij knapt duidelijk op van d seniorenbrok. Heb hem zelfs een paar uur buiten gezet met docht masker omdat hij de stal aan het afbreken was.
Hoe hebben jullie dat opgelost met de maagzweren? En geven jullie nu sowieso specialen voeding ivm de koliek en eventuele maagzweren?