Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:Ze reageerd niet bij haar schoft/ruggegraat,momenteel reageerd ze bij haar flanken.
Voordien was de locatie qua reactie wisselend, niet altijd opdezelfde plek helaas.
.
crazyshar schreef:de discussie over het bekappen kan ik alleen maar aanvullen door de vraag om te draaien: ze liep al ruim een week voor het bekappen als een spierbevangen paard, komt dit ook door de smid?
ze zal zeker wel gereageerd hebben na de bekapping, maar niet te vergeten dat het daarvoor ook al niet goed zat.
timokyana schreef:Ze reageerd niet bij haar schoft/ruggegraat,momenteel reageerd ze bij haar flanken.
Voordien was de locatie qua reactie wisselend, niet altijd opdezelfde plek helaas.
Pleiada: Ze toont nooit hengstig,zou kunnen dus alleen is slecht te zien.
het zou het wisselende gedrag kunnen verklaren uiteraard.
crazyshar schreef:hihi was gewoon ter extra info, wist niet zeker of dat al gemeld was, omdat je het over koorts meten had, dacht ik er plots aan en dacht, ach kan geen kwaad dat er ook bij te zetten.
hoe is het met jou merrie en de verklevingen afgelopen?
timokyana schreef:Overigens ben ik exact de data's dat ze bijt aan het bijhouden,eens kijken of er een regelmaat inzit en zo misschien toch met de hengstigheid te maken kan hebben.