Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
140509 schreef:super goed nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
ze had op 3 plekken blokkades bij de nek bij de schoft de kuil zeg maar en bij de lenden
bij de schoft zaten ook een paar wervels verkeerd (geblokkeerd)
maar nu is ze blokkade en pijn vrij![]()
![]()
ik moet nog wel een jaar wachten met inrijden maar ze kan gewoon als rijpaard gebruikt worden
ook als springpaard![]()
![]()
![]()
![]()
omdat ze pas 2 jaar is en nog veel moet groeien en een laatbloeier is kan het goed komen
ze zal waarschijnlijk wel een weke rug houden maar niemand kan nog vooruit plennen hoe de rug gaat groeien
ik moet volgendjaar als ik haar wil inrijden nog wel een keer de osteopaat laten komen om te kijken of alles goed is
ze kan niet precies zeggen hoe alles gaat worden maar het is posentief
het was heel grappig te zien hoe mijn paard dee toen ze de blokkades los ging maken
ze ging gapen maar ze wou het tegenhouden maar dat lukte uiteindelijk niet![]()
daarna mocht ze de wei in en lekker rennen en bokken meer zo'n vreugde bok![]()
mvg
geerke schreef:voor hetzelfde geld was het niet erger geworden,dat had makkelijk gekunt.
google eens op afbeeldingen en dan op lordosis horse....daar staan er nog een paar.
Genetisch foutje,paarden hebben geen pijn alleen een zadel passen is vaak een probleem.
max66 schreef:Ik verbaas me er over dat er al 44 pagina's gevuld zijn met dit onderwerp omdat het m.i. bij het zien van de foto's al direct duidelijk is dat het paard nooit als rijpaard zal kunnen dienen. Volgens mij moet dit bij ts inmiddels toch wel duidelijk zijn.
Ik heb het al eens eerder gevraagd: wat is je bedoeling nu met dit paard ts? Heb je de hoop nog dat het goed komt of zie je wel in dat dat m niet meer gaat worden...?
maikeltje schreef:De opleiding die bestaat uit modules van een aantal dagen per jaar
sassefras schreef:maikeltje schreef:De opleiding die bestaat uit modules van een aantal dagen per jaar
dat zal je echt vies tegenvallen, zonder medische achtergrond kan je je niet een inschrijven bij icreo
alleen kandidaten met een medisch of paramedisch diploma toegelaten worden tot de professionele opleiding.
Hieronder verstaan we : artsen, dierenartsen enz
140509 schreef:ik het begin adviseerde iedereen mij dat ik haar naar een osteopaat moest laten na kijken
dat heb ik gedaan en mensen hadden deze osteopaat geadviseerd
en nu word opeens de oseopaat kwakzalverij genoemd en dat ze niks zijn
ik krijg steeds meer vraagtekens met sommige adviesen
140509 schreef:volgens mij heb ik al vaker gezegd
maar tot nu toe weet ik nog niet wat ik met haar ga doen
wist ik alles maar dan was alles een stuk makkelijker geweest maarja
ik wil haar eerst dikker krijgen en kijken hoe ze zich met longeren ontwikkeld
irmaz schreef:140509 schreef:volgens mij heb ik al vaker gezegd
maar tot nu toe weet ik nog niet wat ik met haar ga doen
wist ik alles maar dan was alles een stuk makkelijker geweest maarja
ik wil haar eerst dikker krijgen en kijken hoe ze zich met longeren ontwikkeld
ik denk dat je hier het verstandigste advies hebt gegeven van het hele topic.
Sizzle schreef:TS, misschien heb je hier iets aan? (is wel in het Engels)
http://www.equisearch.com/horses_care/h ... ks_081205/
Dat zegt in principe dat ondanks dat deze aandoening bij de meeste dieren voor grote problemen zorgt, het voor paarden eigenlijk geen probleem is omdat de wervelkolom zo rigide is dat de zenuwen niet in gevaar komen.