Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ralphtdw schreef:Hallo ik heb een vraagje lees hier vooral veel paarden met maagzweren.
Maar ik ben van plan om een supplement te gaan geven aan mijn paard voor de maag.
Dit lijkt mij wel eens goed om te doen omdat heel veel paarden last van de maag hebben.
En het kan natuurlijk nooit geen kwaad lijkt mij als je er wst voor geeft.
Maar Welk SUPPLEMENT werkt nou goed en is niet schadelijk voor je paard.
onbeperkt hooi krijgen ze al
martinique schreef:Ik duim uiteraard hard voor je! Van wanneer zijn deze beelden? Bij mijn merrie zag het er ongeveer hetzelfde uit, echt hele randen en ook bloedende zweren. Moet toch een hoop pijn doen bij zo'n beest heIk kan me ook voorstellen dat Tweety zich niet kon aarden in die groep, hij zit toch niet goed in zijn vel en zal dan niet goed zijn plekkie kunnen verdedigen. Stond hij ook met merries?
Hier gaat het eigenlijk erg goed (klop het wel af), ik rij een keer of 2 per week een minuut of 20, stappen en kleine stukjes draf. Mevrouw wil alleen graag haar zin hebben en als ze die niet krijgt wil ze er wel eens vandoor schieten. Muts. Ben wel erg voorzichtig, niet teveel stress, ben veel te bang dat we straks van voor af aan kunnen beginnen.
Moratoetje schreef:Heb nog niet het hele topic doorgelezen....maar ik heb een onderbuik gevoel dat mijn merrie een maagzweer heeft. Ik heb gewoon het idee dat ze niet helemaal lekker in d'r vel zit![]()
Symptomen die ik waarneem:
- Gapen
- Niet lekker in het haar zitten (het is de rui periode, maar dit is echt anders dan normaal)
- Weinig looplust tonen
- Kribbig op de singel
- soms tandenknarsen
- sinds een paar dagen lijkt ze ook last te hebben van wat opgelopen achterbenen, na beweging is dit wel minder.
- ze gewoon 'zichzelf' niet vind ik![]()
Ze is een luchtzuiger, was ze al bij aankoop. Maar nu lijkt het luchtzuigen ook erger te zijn dan normaal.
Ik wilde sowieso de DA al laten komen om een keer bloed te laten prikken en te laten onderzoeken.