mijn fjord die is echt heeel breed. vooral bij schouders. (heeft wintec wide breedste boom)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikowtje schreef:Hallo,
Mijn pony heeft denk ik geen exceem,
wel schuurt hij nu regelmatig zijn staart overhoop, iets wat ik
niet van hem gewend was.
Ik zie nergens bultjes of schilfers, of korstjes.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Nathalie84 schreef:De rambo sweet itch heb ik sinds deze week, hele fijn deken. Alleen het systeem met oren werkt niet
, dat gaat geregeld los. Ik draag er nu het halster over, lijkt beter te werken. Ik denk dat zo'n boett deken nog een tikkeltje beter beschermd dan de rambo.
Aline4 schreef:Nathalie84 schreef:De rambo sweet itch heb ik sinds deze week, hele fijn deken. Alleen het systeem met oren werkt niet
, dat gaat geregeld los. Ik draag er nu het halster over, lijkt beter te werken. Ik denk dat zo'n boett deken nog een tikkeltje beter beschermd dan de rambo.
Ja, ik heb hem ook sinds een week. Bevalt me prima. De oortjes blijven er inderdaad niet inzitten. Ook bij het paard van een stalgenootje niet eigenlijk. Ik stop ze iedere keer maar weer terug want die bescherming van het voorhoofd vind ik toch wel een fijn idee. Daar heeft ze toch ook wel duidelijk jeuk!
Nu heeft ze gisteren de Pagony weer opgekregen. Krijgt ze aan het eind van de week de Rambo Sweetitch weer op.
Iemand al ervaring met wassen? Ik wil hem graag wassen maar er zit geen waslabel in (de deken, niet de pony).
Groetjes,
Aline
Mischa4ever schreef:Haha nee, gaat niet passen.
Toch maar een maat 6 denk ik..
ellepel schreef:zoek even op google,staan zat vliegendekens op.
wat bij onze paarden past kan bij de jouwe wel waardeloos zitten,dus dat werkt toch niet.
goede vliegendekens vind ik die van wheaterbeeta,die van QHP,
en verderf de eczeemdekens van Boett,everline,de meulenkamp.
kijk hier ff,daar staan wel goede op van wheatherbeeta
http://www.horseshophorsepower.nl/index ... QwodWFvdTg
Mischa4ever schreef:Jup, ga ik morgen dus proberen. Heb hem vandaag voor het eerst gepast.
Ik maak morgen weer foto's, dan kunnen jullie het verschil zien.
Nouks schreef:Desondanks bedankt voor je merk-suggesties. Waarom vind je desbetreffende merken goed? Zijn ze slijtvast, sluiten ze goed af, hoe is de pasvorm op een sportpaard-type, etc.