Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Dat zijn die pillen die je pas geleden bij de DA hebt gekocht? Batlow?
xApple schreef:Hallo,
Ik hoop dat ik hier even mag inbreken/aanhaken. Na een paar enerverende maanden met
vele pogingen om mijn pony drachtig te krijgen ([KS-MK] Bijzonder mengelmoesje in de maak.. Quarter/Haflinger/Fjord?) heeft dierenarts gisteren bloed afgenomen voor een Cushing test. Ook omdat ze al lange tijd dof
in haar vacht zit en erg vierkant is met bepaalde vetophopingen.
Vandaag de uitslag gekregen en de DA vertelde dat ze een ACTH waarde onder de 49 zou moeten scoren,
ze had een waarde van 224..
Morgen krijg ik pillen mee en gaan we daarmee beginnen. Ik ga dit topic even doorlezen maar ik schrok zelf enorm van dat hoge getal.. Kunnen jullie mij vertellen hoe erg die waarde van 224 is??
xApple schreef:Bedankt voor de reacties, ik schrok er zelf van maar het is dus geen groot drama. Ik voel me heel schuldig want ik denk dat mijn merrie het al had sinds ik haar heb. Ik dacht dat ze 'gewoon zo was'. Maar blijkbaar is ze dus gewoon ziekHebben ze er zelf ook echt pijn van?
xApple schreef:Bedankt voor de reacties, ik schrok er zelf van maar het is dus geen groot drama. Ik voel me heel schuldig want ik denk dat mijn merrie het al had sinds ik haar heb. Ik dacht dat ze 'gewoon zo was'. Maar blijkbaar is ze dus gewoon ziekHebben ze er zelf ook echt pijn van?
Blon_D schreef:xApple schreef:Bedankt voor de reacties, ik schrok er zelf van maar het is dus geen groot drama. Ik voel me heel schuldig want ik denk dat mijn merrie het al had sinds ik haar heb. Ik dacht dat ze 'gewoon zo was'. Maar blijkbaar is ze dus gewoon ziekHebben ze er zelf ook echt pijn van?
Of ze echt pijn hebben durf ik niet te zeggen, wel worden ze er moe en futloos van. Ik denk dat ze meer burnout verschijnselen hebben dan dat ze echt pijn hebben