Wat ik ook wel fijn vind aan de Rambo is dat je er een speciale waterdichte onderdeken bij kan kopen voor de koude natte dagen zoals nu

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Anniick schreef:Nu ben ik benieuwd wat voor deken jullie hebben en waarom jullie voor die deken hebben gekozen. Flip heeft dit seizoen met een Epplejeck deken gelopen, een rambo sweet itch hoody look-a-like. Ik was er best tevreden mee, Flip had geen jeuk en de deken schuurde zo goed als niet. Ik vond alleen wel dat het een best wel stevige/dikke/zware deken was, wat me niet heel erg comfortabel lijkt. Hij is nu wat kapot dus ben op zoek naar een extra. Een boett-idee deken lijkt mij net een 'tweede huidje'. Dus, wat zijn de voor- en nadelen van deze dekens? Ik ben benieuwd
Anniick schreef:Bij Flip heb ik, na 2 weken dekenloos te hebben gestaan, de deken toch weer op gedaan. Arm paard had echt weer jeuk. Het mag dan wel koud zijn in de nacht maar overdag is er nog een lekker zonnetje.
Volgend seizoen ben ik van plan om het écht goed aan te pakken. Ik wil beginnen met de marstall muesli en een goede (dure) exceemdeken kopen. Nu zijn er twee types deken, de rambo sweet inch hoody dekens en de pagony/boett bruine dekens.
Nu ben ik benieuwd wat voor deken jullie hebben en waarom jullie voor die deken hebben gekozen. Flip heeft dit seizoen met een Epplejeck deken gelopen, een rambo sweet itch hoody look-a-like. Ik was er best tevreden mee, Flip had geen jeuk en de deken schuurde zo goed als niet. Ik vond alleen wel dat het een best wel stevige/dikke/zware deken was, wat me niet heel erg comfortabel lijkt. Hij is nu wat kapot dus ben op zoek naar een extra. Een boett-idee deken lijkt mij net een 'tweede huidje'. Dus, wat zijn de voor- en nadelen van deze dekens? Ik ben benieuwd
Kimbeerly schreef:Bedankt voor de tip
heeft het dezelfde werkingen als derfen? en waar haal je het?
ellepel schreef:[***] schreef:Vraagje: werkt Leovet zoals andere dingen? Namelijk: het wordt eerst slechter en dan beter?
Ben nu een dikke week bezig en zag vandaag schilfers, heel veel schilfers, in de manen, terwijl hij eigenlijk zelden schilfers heeft. Dus nu vroeg ik me af of de Leovet daar misschien mee te maken heeft? Dat het misschien slechte huid is die eraf moet ofzo en dat het daarna kan stabiliseren?
Heb trouwens veel, héél veel vliegbeestjes gezien vandaagPfff ...
kan best zijn dat het gewoon schilfers zijn van de leovet zelf.
als dat opdroogt dan schilfert het ook
Aline4 schreef:Nou, ik haal de deken er nog niet af want ze jeuken nog als de pest!!Gaat nog zeker 2 weken duren als ik zo naar de buienradar kijk.
Anniick schreef:Bij Flip heb ik, na 2 weken dekenloos te hebben gestaan, de deken toch weer op gedaan. Arm paard had echt weer jeuk. Het mag dan wel koud zijn in de nacht maar overdag is er nog een lekker zonnetje.
Volgend seizoen ben ik van plan om het écht goed aan te pakken. Ik wil beginnen met de marstall muesli en een goede (dure) exceemdeken kopen. Nu zijn er twee types deken, de rambo sweet inch hoody dekens en de pagony/boett bruine dekens.
Nu ben ik benieuwd wat voor deken jullie hebben en waarom jullie voor die deken hebben gekozen. Flip heeft dit seizoen met een Epplejeck deken gelopen, een rambo sweet itch hoody look-a-like. Ik was er best tevreden mee, Flip had geen jeuk en de deken schuurde zo goed als niet. Ik vond alleen wel dat het een best wel stevige/dikke/zware deken was, wat me niet heel erg comfortabel lijkt. Hij is nu wat kapot dus ben op zoek naar een extra. Een boett-idee deken lijkt mij net een 'tweede huidje'. Dus, wat zijn de voor- en nadelen van deze dekens? Ik ben benieuwd
opisop_shop schreef:hmmm denk eigenlijk niet dat het dan goed blijft zitten, en hij zelfs alsnog wel irritatie krijgt op de borst, omdat de halsdeken dan waarschijnlijk de regendeken strak tegen de borst trekt?