Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Douraque schreef:Jannepauli: heel mooi verwoord wat ik denk. DA wil het ook doen, maar de manier waarop hij het zei was gewoon vervelend. Alsof ik mijn paard zijn leven onnodig rek, hij zei letterlijk: ik persoonlijk zou het niet doen aangezien hij al 26 jaar is, maar als jij het ervoor over hebt. Maar dan op zo'n toontje. Hij zei ook van: je weet dat Cushing niet te genezen is, de medicijnen zijn duur en of het werkt is nog maar de vraag. Ik denk dat hij weinig weet van Cushing en zijn gevolgen. Maar naar een andere DA is niet echt een optie, aangezien die meestal een uitgebreid onderzoek willen doen is mijn ervaring.
En ik heb gewoon het gevoel dat een gedeelte van wat er in de achterhand aan de hand is, te maken heeft met Cushing. Ja deels met artrose/ leeftijd, maar ook deels Cushing. Ben in ieder geval heel blij met jullie meningen en ervaringen, hier leer ik tenminste van en maakt mij zekerder dat ik die test wil doen. Dat ik in ieder geval alles heb gedaan voor dit paard.
Mistral_Bink schreef:Ik denk wel dat je de test moet laten doen, als jullie verder plezier hebben is het het wel waard denk ik!
Die van mij krijgt vandaag voor de 4 e dag prascend, en is plots aan de spuit poep:-(