Maar dan krijg ik vast een ontwijkend antwoord, is vaak zo met voerproducenten

Wel goed weken die bietenpulp he
Doe je dat bij schapen eigenlijk ook?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
papagroom schreef:Off topic
Wisten jullie dat soja ook mlieutechnisch af te raden is.
Het wordt in Zuid Amerika gekweekt,en neemt dus daar mineralen en co2 op.
Vervolgens wordt het hier op gegeten,en komt er via de mest weer uit.
Je steelt dus als het ware kostbare stoffen van daar, en creëert hier een overschot...
Op die paar paarden niet zo,n groot probleem, maar bij die miljoenen varkens, kippen, koeien etc een steeds groter milieuprobleem.
Iets om dus wel degelijk over na te denken.
Zo nu weer om topic.
Babbelaar20 schreef:Hoe bouwen jullie eigenlijk normaal op met winterdekens? Vorig jaar had hij nog een stuk minder last van de jeuk en had ik de eczeemdeken al af rond deze tijd. Ik zat te denken gewoon de staldekens onder de eczeemdeken en dan de regendeken over de eczeemdeken? Dan kan hij savonds op stal alleen met de eczeem en staldeken staan. ze hebben nu enkel nog een regendeken op wanneer het vies waait/regent, maar als het rond de 10 graden wordt wil ik toch graag gaan opbouwen. Hij wordt ook al geschoren binnenkort en dan moet hij zowiezo een gevoerde deken op.
Inxs schreef:Nu heb ik in dit topic veel gelezen over de Dieetmix van Subli en de goede ervaringen hiermee. Ook wij voeren de Dieetmix, maar heb sterk de indruk dat mijn merrie er juist meer jeukerig van wordt.
Zijn er meer met die ervaring?
ellepel schreef:Nee?
Ik voer het al sinds het begin,maar ben er erg tevreden over.
Maaaaaar..... Ik gebruik het om mijn vitaminesupplement door te doen.
Dus appie krijgt er maar een halve schep van.
Hoeveel geef je en wat word er naast nog gevoerd?