Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Yvank_ schreef:Ik zou dus geen pagony pyjama nemen. Hals is vaak (te) kort en als je paard al jeukt en met deze deken gaat schuren is die zo kapot... Zou dan voor de rambo weet itch hoody gaan die is nu 119 bij divoza maar veeeeeel sterker en mooie lange hals eraan.
_PatriciaH schreef:Ja ik wil het wel overnemen!
Ik heb mijn paard gewassen met equiprotecta en ingesprayd met de spray nav de laatste berichten...nou nog nooit een paard gezien met zoveel jeuk! Hij heeft na het wassen en sprayen heel zijn hals kapot geschuurd! Nooit neer voor mij!
norton84 schreef:Barbara88 schreef:Ik was gewoon met tea tree shampoo. Daar krijg ik het er prima mee uit.
Nog een speciaal merk. Heb nu nog keerandrelon gepakt maar tis nog steeds vies plakkerig
papagroom schreef:_PatriciaH schreef:Ja ik wil het wel overnemen!
Ik heb mijn paard gewassen met equiprotecta en ingesprayd met de spray nav de laatste berichten...nou nog nooit een paard gezien met zoveel jeuk! Hij heeft na het wassen en sprayen heel zijn hals kapot geschuurd! Nooit neer voor mij!
Dat heb ik slechts een keer eerder mee gemaakt....bij mijn weten dan.....dat paard bleek allergisch te reageren op salicilzuur....wel belangrijk om te weten,want dan kan hij ook niet tegen wilgentakken,en sommige aspirine achtige pijnstillers.....goed om te weten dus.