Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kiara schreef:Kent of heeft een van jullie het blad veehouder & dierenarts?
Daar staat een meer dan interessant artikel in over zomereczeem.
Er zijn meerdere grootschalige (en 'echte' dus geen Leen-taal-achtige) onderzoeken gaande, goed nieuws vind ik!
Als het lukt scan ik het artikel vandaag of morgen in.
_Ro0sj_ schreef:Ik kom hier ook even binne lopen:
Ik heb sins 2 weken treug het midel gekregen die wel helpt!!
Alleen je kan het niet overal krijgen het is de geheim van onse dierenarts (hij vertelt ook niet hoe het heet)
het is blauw spul en komt uit frankrijk
)
Ik had helemaal goede hoop dat mijn paard toch geen eczeem had, maar ik begin nu toch weer sterk te twijfelen.
Er zijn meerdere grootschalige (en 'echte' dus geen Leen-taal-achtige) onderzoeken gaande, goed nieuws vind ik!
, ook in dat van ROS
, wij hebben namelijk het abb op Bit en daar stonden pas alleen wat producten in.
. Zijn dekentje blijft perfect liggen, alleen snap ik niet waarom dat zie deken creme hebben gemaakt
, my god...wat ziet die deken er smerig eruit na 2 dagen
. Hij vind de deken gelukkig ook niet erg om te dragen, alleen blijven de oren niet echt in de oorgaatjes zitten
en dat terwijl hij nog ruimte genoeg heeft in de lengte van de hals.
. Tevens heb ik zijn manen en staart vandaag lekker gewassen met betadine scrub. Gelukkig vind hij het allemaal niet zo erg, voor mijn andere paard zou het echt een drama zijn zo vaak wassen...die is echt vies van water
. Blijft super liggen, trekt niet op zijn borst (voor veel dekens heeft hij een te brede borst) en die zachte binnenkant maakt het helemaal af
. Zen heeft echt zo'n tussenmaatje tussen 185 en 195, en deze deken is er 190, ideaal dus
henny_w schreef:Ruikt het toevallig een beetje typisch zoetig ?
balen zeg, welke deken heb jij? moniekk schreef:ik dacht ook dat t nu eindelijk goed ging met mn paard.. maar hij gaat weer achteruit.. ik verkoop hem.. richting zee ofzo.
echt een super paard maar ik vind t zonder dat hij dr last van heeft en t is nu nog lichtjes maar weet niet hoe erg t gaat worden..

.
. Wat heb je al allemaal gedaan als ik vragen mag?