Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayleigh327 schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met Agrobs AlpenGrun Muesli of Marstall Faser-Light?
Ik wil een muesli bij de Vitalbix DC gaan voeren. Moet zonder granen zijn en zonder melasse.
Zit te twijfelen tussen deze twee...
zindylover schreef:Heeft iemand al Hetaren 500ml gebruikt om het paard zijn lever te ondersteunen in het afvoeren van de gifstoffen van de Culicoïdes mug? Ze hebben mij dit aangeraden maar wou toch eerst kijken of iemand hier al ervaring mee heeft gehad. Het product is helemaal natuurlijk dacht ik.
Ootie schreef:zindylover schreef:Heeft iemand al Hetaren 500ml gebruikt om het paard zijn lever te ondersteunen in het afvoeren van de gifstoffen van de Culicoïdes mug? Ze hebben mij dit aangeraden maar wou toch eerst kijken of iemand hier al ervaring mee heeft gehad. Het product is helemaal natuurlijk dacht ik.
Dat ken ik niet. Ik kreeg van mijn osteopaat wel de tip om mijn eczemer een kuur te geven voor de lever.
ellepel schreef:Heb je hem goed ontwormd?
Daar zit ook vaak wel wat,
En connemara is Ierland he.
daar staan ze vaak heel schraal en zonder krachtvoer, dacht ik en krijgen ze dat hier dan reageren ze daar op.
dus weet niet of je krachtvoer geeft,maar dat schrappen en vervangen door een vitaminekorreltje![]()
Dat jeuk rond de navel is vaak toch wel vanwege te veel em te vet gras, kijk of je dat beperken kunt.
En als dat allemaal niet helpt...deken op