Naast de cushcare krijgen ze hier alleen beperkt hooi en stro. Geen ervaring dus met de 18+.
Denk dat je met de voeders van D&H + goed ruwvoer helemaal goed zit. Hoef je niks bij te voeren, spaart ook weer geld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setteli schreef:als je dan toch de cushcare besteld, zou ik de Fetura van Agrobs erbij bestellen. Dat zijn ruwvoerbrokken, die je kan weken. Veel eiwitten voor dikmaken. Cushies vallen terug in de spieren en de eiwitten hebben ze nodig om dat weer op te bouwen
Setteli schreef:spieren is vlees, dus dat is volgens mij weer op te bouwen. Kijk die typische doorgezakte rug is niet meer te herstellen. Maar de bovenlijn, zoals hals en kont en op de ruggegraat is er echt weer op te voeren
Waratje schreef:Cushcare (en ander D&H-voer) kun je bestellen bij Equiculinair en bij Rene Wielens, beide adressen verzenden door heel NL. Afhalen kan ook, Equiculinair zit in Ouderkerk a/d Ijssel (bij Rotterdam) en Rene Wielens in Haaksbergen.
Blon_D schreef:Hier ook een kwijlsterHaaksbergen is dichtbij mij. Misschien toch eens wat meer in dat voer verdiepen!
Over bespiering dat komt wel terug hoor alleen heeft het tijd nodig. Mijn merrie was van de winter echt graatmager maar begint al weer lekjer bij te trekken op haar kont