Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Robin_Rikkie schreef:Ik lees nog steeds mee maar nu heb ik nog een vraagje
Het ging tot nu toe goed zonder jeuk maar helaas, gister toch 2 schuurplekken in de manenkam![]()
Extra gesmeerd tegen de jeuk in de hoop dat het niet erger werd. Wel dus.. 1 van die plekjes is nu dus echt open en ik ben bang dat ze het nu verder gaat schuren.. Het probleem is dus, ze heeft jeuk op het eerste deel van de manenkam, vanaf de oren gezien. De hals van de deken zakt altijd af, ongeveer 10/15 cm.. En op deze plaatsen heeft ze nu dus jeuk. Ik wilde eigenlijk volgend jaar overstappen op een andere deken (dit is nu zo'n 'standaard' bruine deken met elastieken). Is het mogelijk om iets tegen het afzakken te doen of toch echt nu al een andere deken kopen? Ik zie het eigenlijk niet zo zitten vanwege het geld maar als het moet dan moet het..
Is er nog iets wat ik kan doen ter genezing van de wondjes?
Bommeltje_ schreef:Pff wat een opluchting. Sinds ik de rambo op mijn pony heb gelegend begint de huid te herstellen en schuurt ze niet meer. Ik denk toch dat haar eczeem toch niet zo heel erg is. Ze staat er nu ook aardig goed bij voor haar doen: [ Afbeelding ]
Rizette schreef:Bommeltje_ schreef:Ja ik weet dat ze erg dik is. We zijn bezig haar te laten afvallen. Helaas kocht ik haar nog dikker een aantal maanden geleden. Het gaat helaas allemaal niet zo snel.. Tips voor afvallen zijn altijd welkom.
Bewegen , longe ,aan de fiets , rijden , mennen , .
Mi_Amore schreef:Ik heb gisteren de Equiprotecta gekocht
Gisteren dus voor het eerste er de manen en buik mee ingesprayd.
@PPG: de spray, mag die ook gesprayd worden indien er géén jeuk aanwezig is om de huid soepel en fris te houden?
En moet je er veel van sprayen of is 1 spray per onderdeel genoeg (maw: moet je meerdere keren op 1 plaats sprayen of is op 1 deel genoeg?)
Wat ruikt die spray lekker trouwens
Ik heb hem vorige week tijdens een zonsondergang shoot gebruikt van een vriendin,
ik had me dus aan een onrustige manenkam verwacht de dag erna, maar dat bleek niet zo te zijn
Bommeltje_ schreef:Rizette schreef:
Bewegen , longe ,aan de fiets , rijden , mennen , .
Rijden word hem niet daar ben ik te groot voor en mennen ben ik haar aan het wennen aan oogkleppen enz. Longeren doe ik aan de enkele en dubbele longe. Ik wandel met haar en doe aan parelli. Ik ga de tijden van de training wel wat uitbereiden. Van 30 min naar 45 en dan naar een uur. Ik hoop dat, dat gaat helpen. Word er echt moedeloos van..