Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxy_loveU schreef:Iemand ooit al fenonolf geprobeerd??
Dat helpt bij ons heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!!!
ellepel schreef:natalie ik denk dat je iets van sebacil hebt.
dat moet je waarschijnlijk om de 7 dagen gebruiken?
kan ook imaverol zijn trouwens.
Mischa4ever schreef:Wat natuurlijk ook nog kan is een singelbontje voor 5 euro kopen, die doormidden knippen zodat je 2 delen hebt en dat om de banden heen doen
Nathalie84 schreef:nou, ik heb wat rondgesnuffeld, morgen eens gaan kijken bij de diverse winkels hier in de buurt. Durf het niet aan om zomaar via internet te kopen, ivm de maat.
Annetje schreef:Rara hoe kan ditEen ander paard in de wei is nu juist erger gaan schuren en die heeft dezelfde overgang ondergaan.
FahyaFemke schreef:het word misschien over het hoofd gelezen door de vele berichten en tips,. maar mag ik de shetlander met eczeem nu wel of geen brood geven? Daar doen we de lijnzaadolie namelijk op.
En had ik al gezegd dat het middel horsol NIET bevalt? Het arme beest heeft super schilfers, alsof je dr volgesmeerd heb met lijm en dat dan opgedroogd is (zie je het voor je? arm beest!)
en jeuk!! heel de tijd liggen en rollen enzo. We hebben het spul gelijk niet meer gebruikt natuurlijk, VA gebelt, en die zei ohja, dat hebben we nog niet gehoord. maar we gebruiken het ook nog maar kort dus het is testen :|
nou fijn!!!!! Iemand nog tips om dit te verzachten?? Heel haar hals is nu gerimpelt en warm en door de rimpels denk ik rolt de hele huid er af. Boven op manenkam is super dik en schilferig. Nog een zalfje of olie dat misschien werkt?
Ik heb van de HEMA babyolie, maar daar zit parfum in zag ik, zou dat mogen? Het is wel voor "de gevoelige huid", maar wel voor een mens. Ik hoop op tips!!
Danique1990 schreef: