Die van mij ben ik nu aan het opbouwen op gras. Steeds aan het eind van de dag gaat hij er op en gaat dan met de rest mee weer op stal. Zo zet ik hem steeds eerder op het gras zodat hij langzaamaan wend. Zojuist weer 100 prascend binnen gehad en heb nu 250 tabletjes. Kan ik ff 500 dagen vooruit...... Ik stop nooit meer! Hij is snel vooruit gegaan sinds hij weer op prascend staat. Hij geeft geen ruk om de kudde, toen hij er voor het eerst bij kwam ging zijn kop omlaag... Gaat ook niet uit zichzelf naar de andere paarden toe, boeit hem niet... Zo is hij altijd al geweest. Gras is zijn beste vriend! kuddegenoten voor even, maar gras voor het leven

Eten gaat ook altijd nog even goed, behalve het graszaadhooi, daar is hij wel klaar mee.. Dat is gelukkig nu bijna op en dan is hij daar ook vanaf. Was bang dat hij door het strenge dieet snel zou afvallen, hij lijkt wat afgevallen, dus ga hem weer pulp bijvoeren. Door het scheren leek hij ook weer een stuk dunner

Zag dat de dodson & horrell cushcare te bestellen is voor maar lage verzendkosten. Hebben mensen hier ervaring mee?