Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_CS_ schreef:Geduld is een schone zaak.
Pony beest hier met ernstig eczeem heeft 4 jaar op zwaar streng dieet gestaan met allerlei hulpmiddelen.
Pas na 4 jaar kan ze MET deken jeukloos staan,zonder verdere aanpassingen en dieet ofzo.
ellepel schreef:*zucht*
![]()
wat een drama weer zeg,dit jaar vind ik het echt niet leuk meer.
alles ging vorig jaar zo goed en nu schuurt hij gewoon weer in 1 nacht de hele zooi er af.
en dat omdat hij dan 2 dagen met blote hals heeft gelopen omdat ik dacht dat het toch te hard regende
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daanprive schreef:Hallo,
Wie kan ik blij maken met een complete set van injectiespuiten en de flesjes met vloeistof om de paarden te spuiten tegen de zomer exceem.
Ik heb namelijk een heel pakket via de v.a. besteld. Nadat het is aangekomen zijn wij verhuisd naar een gebied waar de pony (ongelooflijk maar waar) binnen 2 weken van zijn klachten af was.
Nu heb ik dus een complete starterset over hiervan. Het ligt netjes in de koelkast zoals het hoort.
Het is zeker de moeite waard om het te gaan proberen omdat je zelf kunt spuiten volgens een schema.
De set kostte nieuw 200,00 euro, maar dat is niet mijn doel !!! Ik wil het ook niet zo maar gewoon weggooien als ik er iemand mee kan blij maken. (lees paard/pony).![]()
![]()
Voor een redelijke prijs kan je me mailen
ellepel schreef:*zucht*![]()
https://lh5.googleusercontent.com/-1KRp ... 0-2011.JPG
wat een drama weer zeg,dit jaar vind ik het echt niet leuk meer.
alles ging vorig jaar zo goed en nu schuurt hij gewoon weer in 1 nacht de hele zooi er af.
en dat omdat hij dan 2 dagen met blote hals heeft gelopen omdat ik dacht dat het toch te hard regende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
happytime schreef:ellepel: zo trof ik sun ook aan....maar....was wel snel met invlechten voor de wedstrijd,de korte stukken was maar 2 slagen en opstekenmaar ik kon ook wel door de grond zakken en meteen met de derfen gestopt....
waar ik derfen smeerde werd het zo kaal en de rest bleef lang
Esmiralda_ schreef:daanprive, wat zijn de eventuele nadelen van die kuur?
TJolieke schreef:Colonel geeft ook veel reactie op appels, zit heel veel suiker in. Hij krijgt als beloning na het rijden gewoon een handje eczem-muesli.