Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
). Daarvoor als hij echt last had stond hij gewoon in zijn stal geparkeerd ... Verder had hij beetje prutoogjes maar niet zo fel als anders, en zag ik geen loopneus. Hij leek ook gewoon vrolijk (niet zo hangerig als anders).
). Dus dat viel me best wel mee... misschien als ik mijn route beetje goed uitstippel dat we toch weer stilaan kunnen gaan stappen...
Had daar wat op gehoopt, maar merkte geen verschil
Verder blijft hij een moeilijke mond hebben voor een bit .. Heb ook gemerkt dat longeren met bit wel gaat (en doe ik nu ook zodat de longeerlijn niet over zijn neus moet lopen
) maar dat stukje rijden wat ik geprobeerd heb was toch andere koek
Zal vast ook wel aan mij liggen, of aan het wenproces, maar weet nog niet of ik dat verder ga blijven proberen...
Maar kijk wel dag per dag en als hij echt een slechte dag heeft doen we gewoon niks, al hoop ik stiekem dat het ergste achter de rug is qua algemene last ... Als hij nu enkel last heeft op de grasstukken valt er nog wel wat te doen
Het zag er goed uit, hij stond buiten hooi te eten dus ik vol goede moed gepoetst en gezadeld, maar éénmaal onderweg was het weer even rampzalig als anders
Nog even een stukje verder geprobeerd omdat we daar uit de wind waren, maar ook dat hielp maar minimaal. Dus maar terug en even in de piste gereden, maar zelfs daar had hij last (poort stond open om lucht binnen te krijgen), wel 80% minder dan buiten maar toch last .. Echt stom
Vraag mij ook af of het niet teveel wordt om al die poeders met voeren te geven, heeft pony meer poeder dan eten volgens mij