@Gitana: dagboek bijhouden is wellicht een handige tip! Dankjewel. Foto’s maken doe ik inderdaad al heel veel. Eigenlijk iedere keer wel en daarbij viel het mij wel op dat ze dinsdag een flinke buik aan had en deze gisteren wel wat opgetrokken leek. Ik zie alleen geen andere symptomen die ze normaal met zweren laat zien zoals tandenknarsen, gapen en gevoelig reageren op de singel. Dat maakt het zo vaag.
Wel is het echt een behoorlijke stresskip en toen het laatst zo onweerde op een zondag is ze echt 2 dagen van de kaart geweest en dat uit zich dan meteen in weven en tandenknarsen. Dit is nu inmiddels weer weg. Dit zijn gewoon dingen waar ik slecht mee om kan gaan omdat ik hier geen invloed op heb

ik heb wel het vermoeden dat ze weer wat last heeft van wormen. Begin van de maand positieve wormentest gehad maar te laag om te behandelen. Heb zo een vermoeden dat deze nu iets hoger is dus ga weer even mest opsturen.
Weide is momenteel ook weer kaal gegeten dus wellicht voor haar wat weinig gras om er echt mee op gewicht te blijven. Ga weer bijvoeren met Fibrebeet denk ik.