Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mindim schreef:Hier nog steeds onder de deken. Zijn hoofd schuurt hij nog steeds. Ik smeer het nu dagelijks in met leovet huidlotion, om het vettig te houden. Dan schuurt hij zichtbaar minder. Manen en staart schuurt hij niet meer op het ogenblik.
Het ijs heeft al op het gras gestaan van de week, dus de eerste vorst is hier al geweest.
De paarden hier staan binnen, ze kunnen ook naar buiten lopen, maar daar hebben ze geen zin in met dit weer
gillian schreef:cayenne123 schreef:Heb een super middeltje voor het aangroeien van afgeschuurde manen en staart haren!!! Kan je zo bij een autobedrijf halen, namelijk afgewerkte olie! Help echt super! Mijn pony schuurt ook en heeft niet al weer haar terug op de staart!!:-)
Lekker kankerverwekkend...
Ik zou dat niet zomaar gebruiken hoor!! Dat is echt rotzooi!!
Sieppus schreef:Is wonderolie een idee voor snel groeiende manen???
[***] schreef:Aha, dus het is de meerprijs echt wel waard? Of is het misschien interessant om eerst het ene te proberen en dan moest het niet bevallen toch het andere ofzo?
Ik weet namelijk niet in hoeverre die van mij gebaat is bij dit soort dingen, hij heeft nooit wat anders gehad dan z'n deken en ik ben nu toch aan het kijken of ik hem niet op een andere manier kan helpen/bijstaan zeg maar, vandaar.
Sanet schreef:[***] schreef:Ok, maar dus de huid olie dan? Het gele spul zeg maar?
Ja, de Leovet Bio Huid Olie, gele spul
Diaz schreef:Diaz haar 'paniek' reactie is altijd stilstaan haha
nadita schreef:Welke maat heb je Diaz, en hoe groot is je Tinker?
Ik heb maat L besteld voor mijn Fries, op aanraden van de mensen van Snuggyhoods.