Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
skessa schreef:Mijn ijslander Thyrla heeft een nieuwe eczeemdeken, een blauwe van de ijslandershop.Die van Pagony bleef nl niet goed liggen.
Geadviseerd werd maat M, maar ik twijfel wel een beetje of ie niet véél te groot is.
Wat vinden jullie?
De pasvorm is in in elk geval wel veel beter dan van de Pagony!
En mooi blauw is niet lelijk!![]()
Mitnait schreef:Mijn merrie schuurt ook met dr buik. Hebben jullie dat ook?
Nu staat ze 24/7 op de wei. Voilgend jaar wil ik haar wel een dekentje op doen. Maar is dit niet warm met dit weer?
Mitnait schreef:Maar als ik nu een deken doe maar haar toch 24/7 op het land laat staan is dat niet tegenstrijdig? Moet ze dan niet meer naar binnen? Want dat heb ik liever niet.
Mitnait schreef:Maar als ik nu een deken doe maar haar toch 24/7 op het land laat staan is dat niet tegenstrijdig? Moet ze dan niet meer naar binnen? Want dat heb ik liever niet.
Citaat:Wat kun je doen aan een hotspot??
ellepel schreef:Citaat:Wat kun je doen aan een hotspot??
dat is een natte eczeemplek he?
haal hydrocortiderm bij de dierenarts en doe dat 1x per dag erop, dan trekt het zo weg.
de mijne had een hotspot op zijn staartaanzet zitten, dankzij de hydrocortiderm trekt dat nu weer weg. ( hydrocortiderm is een soort antibiotica zalf)
sinds appie verhuisd is is zijn dikke manenkam weg![]()
en hij jeukt minder, wel zie ik hem regelmatig nog proberen om met zijn achterhoeven zijn hals te krabben,maar t ziet er in elk geval goed uit..
hij staat op gemaaid land, het gras is echt superkort,staat ook weinig en er staat een ander soort gras, dit is veel langer,groffer en dikkere stengel met bredere blaadjes...
denk toch echt dat dat dus ontzettend veel invloed heeft