Het korstje haal ik dus idd ook alleen eraf als hij sws met 1 schoonmaak doekje er simpel afkomt. Zit hij vast dan laat ik hem zitten. Ik kan niet zeggen dat ik nu naar 1 bepaalde schema pietje precies behandel. Ik probeer een beetje mijn buikgevoel te volgen
Het open wondje is nog maar minimaal maar ik vermoed wel dat het mooi zou zijn als je de huid rondom verder kan ondersteunen want deze ziet er wel heel kwetsbaar uit.
Er zit een heel klein iniminilaagje sudecreme nu op de wond of Naja niet op de wond maar om de wond heen.
Ik heb er nu geen verband om gedaan. Wel weer een vleugje vliegenspray. Lang leve de biks en hard fluiten zodat ze de spray niet hoort Alhoewel ze hem al niet meer zo eng vind. Er komen wel al wat haartjes terug op haar been. Meer dan vorige week al
Oh op deze foto vind ik de huid er toch heel anders uitzien zeg, veel beter dan op die andere foto. Ook veel meer haar lijkt het al.
hagelslag
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-24 19:52
Haar been veranderd zo'n beetje per minuut...
Bovenste foto's zijn van de afgelopen 3-4 dagen....
Dat dus even om te laten zien dat haar been echt bizar snel veranderd.... Ondanks dat ik haar wond echt veel zie. Ben in elke x benieuwd hoe hij nu eruit ziet. Elke x als ik bij ze ben om te voeren of wat dan ook
Ik zou er eerlijk gezegd geen Sudo crème op smeren. Mij is geleerd dat Sudo en zinkzalf juist voor vochtige plekken zijn (smet plekken, natte mok) omdat het juist vocht onttrekt.
Als je iets neutraals erop wil smeren zou ik bijv voor gewone vaseline gaan.
Maar diep respect hoe je dit zo lang hebt volgehouden! Echt verbazingwekkend hoe het lichaam zoals kan herstellen
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Nee, nooit vaseline smeren als het mooi weer is. Of pas s avonds. Het duurt een tijdje voordat dat voldoende ingetrokken is en niet meer inbrandt. Maar zink is juist uv werend dus dat kan wel..
Uierzalf heb ik ook nog staan. Dus dat is ook nog wel een optie.... Ik zal met 2 a 3 uurtjes eens kijken hoe het er uitziet.
Arme iris moest vandaag leren dat de waterstraal haar niet pijn doet Beide voorbenen tot aan de kogel mogen afspoelen en toen ze redelijk ontspannen was zijn we direct opgehouden. Lang leve de brokjes en layka die voordoet dat water niet erg is Stapje voor stapje het haar leren is prima genoeg
Zolang onze baby maar niet zulke dome dingen doet als iris
Maar, als het mocht... had ik nu een Glas champagne genomen Dat wat nu nog "open" is... Is niks...
Ik zeg de wond is Officeel geheeld. Geen flauw idee hoeveel dagen het zijn vanaf 9 november tot nu. Maar dit is eindelijk klaar! Nu nog wachten tot er een beetje meer haar op komt en whoppa
Dubbel gefeliciteerd dus! Wat heeft het een tijd geduurd maar aan de andere kant voor wat de wond was is het toch ook heel snel en netjes gedaan.
hagelslag
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-24 09:48
Als je bedenkt hoe extreem groot de wond was! En dat er extreem veel "vernieuwd" moest worden qua huid etc.... Echt bizar Edit lang leve internet en laten terug rekenen